Leentje is nu precies een week bij ons en het gaat super!! De eerste nacht heeft mijn dochter naast de bench geslapen en is ze er om een uur of vier even uitgeweest om te plassen. De tweede nacht lukte het haar al om alleen te slapen, wel nog even om half vijf eruit voor een plas. Daarna even bij haar gebleven tot ze weer sliep en om half zeven weer eruit. Vanaf de derde nacht slaapt ze rustig van 12.00 's nachts tot half zeven 's ochtends. Als ik dan bij haar kom is ze heel rustig, en maakt niet de indruk dat ze al lang wakker is. Dus morgen probeer ik of het lukt om om 7 uur naar haar toe te gaan.
Dus bij ons vallen de gebroken nachten gelukkig erg mee, en ook de bench is geen probleem. Heerlijk, zo'n lekkere knuffel in huis.
En als je even niet oplet zoekt ze zelf haar plekje uit om te slapen: heerlijk op de schoenen van de baas...
vandaag eindelijk Tess opgehaald geen problemen gehad in de auto en thuis doet ze het ook heel goed als ze moet plassen of poepen staat ze voor de deur te piepen dus hopen dat het zo blijft
ze slaapt wel veel maar dat is normaal want het is toch een groote verandering voor zo pup
met amber gaat het ook goed alleen ze dring de wel op iemand ideen hoe ik dat af kan leren of gaat dat vanzelf over
hopen dat het vannacht ook goed gaat maar dat zien we wel weer
ik zal morgen even een topic openen met foto's van tess maar daar heb ik het momenteel veel te druk voor
Pas je wel op voor haar pootjes, want laminaat is puur slecht voor de ontwikkeling van haar gewrichten, en ik zie dat je het niet hebt afgedekt met vloerbedekking
Als ik jou was zou ik asap vloerbedekking halen
groetjes, Lien
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Pas je wel op voor haar pootjes, want laminaat is puur slecht voor de ontwikkeling van haar gewrichten, en ik zie dat je het niet hebt afgedekt met vloerbedekking
Als ik jou was zou ik asap vloerbedekking halen
Hier ook idd weer een huis vol kleden, niet zo fraai, maar wat moet moet...
Ik vindCashew best leuk, heeft me alweer een hele nacht heerlijk laten slapen. Om half 9 naar buiten gegaan en poepie plassie gedaan, nu even door het benchdeurtje heen met Cacao spelen, snuffelen, kussen..
we hebben tess beneden in de bench gedaan en ze hebt wel behoorlijk geblaft en na 30minuten ben ik naar beneden gegaan en toen is ze gaan slapen en ik werd om zes uur wakker op de bank omdat ze aan het draaien was en ben naar buiten gegaan en heb ze gelijk geplast en gepoept
maar het komt allemaal wel goed geduld hebben
kirsten&cacao schreef:Ik vindCashew best leuk, heeft me alweer een hele nacht heerlijk laten slapen. Om half 9 naar buiten gegaan en poepie plassie gedaan, nu even door het benchdeurtje heen met Cacao spelen, snuffelen, kussen..
Half 9??? Daar teken ik alvast voor Lekker zeg!! Agghhh en de zusjes worden ook al vriendinnetjes dus
Richard, fijn dat je toch nog hebt kunnen slapen. Ik ben zelf ook van plan naast de bench te gaan liggen de eerste nachten.
Cashew heeft wel op bed gelegen hoor, maar dus wel aan het slapen. De benchdeurtje is overdag een lichtelijk probleem, ook als ik even de kamer uitloop is dat een probleem. Ze ligt nu op de bank een beetje te slapen, dus ik ga zo een poging doen om te douchen. Maar ik ben blij dat mijn vriend vanmiddag weer thuis is voor 2 dagen weer thuis is, even relaxen en de kans krijgen om te douchen, te koken enz.
Is toch best ingewikkeld, twee honden waarvan er 1 echt niet alleen wil blijven!
kirsten gaat het ook goed tussen de twee want amber dringt de soms te veel op aan Tess
ik denk dat het gewoon wennen is maar Tess is hier bijna al 24uur dus die geur moet ze toch al kunnen ze zit constant te snuffelen aan tess