Wat een mooie mand zeg. Net gelijk even vriendlief aangekeken en wij gaan toch ook maar eens klussen.petra2612 schreef:Eindresultaat is dit geworden:petra2612 schreef:Wij zijn nu zelf een mand aan het maken van MDF. Want die mooie bedden hier op dit forum maakt wel hebberig hier alvast een voorproefje van ons begin.
Trouwens hij is al goedgekeurd door Xara![]()
Ja die stapel eronder is voor de twee andere en een werpkist voor de poes we krijgen/hebben het er maar druk mee. Maar wel leuk!!!
Wat voor bed heeft jou hond?
-
samantha705
-
francis v
- Middelgrote hondenneus

Bij zijn vorige eigenaar was Banjer zijn 'mand' een syntetische voordeurmat.
Vanaf het moment dat hij bij mij is heeft hij heel lang zo'n groot kussen gehad met van die piepschuimbolletjes. Diverse malen het kussen opgevuld met die bolletjes en toen ook nog eens de hoes zo versleten was heb ik hem vertroeteld met de grootste maat kussen die de dierenwinkel had. Hij ligt nu op een kussen wat gemaakt is voor een deense dog.....je begrijpt al..hij ligt als een prins op een erwt 'snachts want overdag geeft hij soms de voorkeur aan het hoogpolige kussen voor de bank. Althans...als ik thuis ben want als hij alleen is ligt hij merendeels op zijn eigen kussen.
En mocht Banjer er niet op liggen dan heb ik nog zo'n zwart-witte huistijger die graag precies in het midden van het kussen zijn positie inneemt
. Mijn harige mannen zijn dus wel
met dit kussen.
Vanaf het moment dat hij bij mij is heeft hij heel lang zo'n groot kussen gehad met van die piepschuimbolletjes. Diverse malen het kussen opgevuld met die bolletjes en toen ook nog eens de hoes zo versleten was heb ik hem vertroeteld met de grootste maat kussen die de dierenwinkel had. Hij ligt nu op een kussen wat gemaakt is voor een deense dog.....je begrijpt al..hij ligt als een prins op een erwt 'snachts want overdag geeft hij soms de voorkeur aan het hoogpolige kussen voor de bank. Althans...als ik thuis ben want als hij alleen is ligt hij merendeels op zijn eigen kussen.
En mocht Banjer er niet op liggen dan heb ik nog zo'n zwart-witte huistijger die graag precies in het midden van het kussen zijn positie inneemt
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven