De wonderen zijn de wereld niet uit
-
relaxrex
- Speurneus

- Contacteer:
-
jose geurtse
- Speurneus

-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
dank je wel, kom eens snuiven als je tijd hebtjose geurtse schreef:In namen verzinnen ben ik geen kanjer, maar ik vind het super dat er nu toch pups komen, als ze er zeven zien kunnen het er ook nog meer zijnvan harte met dit pupgeluk
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
staat genoteerd! bedanktbubbles schreef:Verstoppen: esconder, ocultar, velar, dismular
Wonder: milagro, prodigio, misterio
-
jose geurtse
- Speurneus

Dat ga ik zeker doen, geef me dan nog wel een keer de route hoe ik in Hengelo rijden moet vanaf het ziekenhuis, daar ben ik donderdag en vrijdag altijd.marron schreef:dank je wel, kom eens snuiven als je tijd hebtjose geurtse schreef:In namen verzinnen ben ik geen kanjer, maar ik vind het super dat er nu toch pups komen, als ze er zeven zien kunnen het er ook nog meer zijnvan harte met dit pupgeluk
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
doe ik meissie!jose geurtse schreef:Dat ga ik zeker doen, geef me dan nog wel een keer de route hoe ik in Hengelo rijden moet vanaf het ziekenhuis, daar ben ik donderdag en vrijdag altijd.marron schreef:dank je wel, kom eens snuiven als je tijd hebtjose geurtse schreef:In namen verzinnen ben ik geen kanjer, maar ik vind het super dat er nu toch pups komen, als ze er zeven zien kunnen het er ook nog meer zijnvan harte met dit pupgeluk
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
Ik heb het nestitem eindelijk, het word het kiekeboe nest
Cucu marro en dan de namen erachter waaronder cid of che en nog veel meer leuks allemaal met een betekenis
Cu zijn de eerste 2 letters van cuidado en cucu betekent kiekeboe en marro betekent bruin in het catalaans dus marronneke krijgt ook eens wat eer toegeschoven.
Bedankt voor het meedenken allemaal
-
annah911
-
Kyra
- Speurneus

- Contacteer:
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
Heel goed, ze eet me de oren van het hoofd, is nog es 4 cm dikker geworden in 2 dagen, luierd lekker in het zonnetje, en is lekker verwend aan het doen, mag ze as woensdag is dag 61 dus dan kan het gaan gebeuren he 
-
Lunatic
- Speurneus

Ik snap echt dat meten in cm nietmarron schreef:Heel goed, ze eet me de oren van het hoofd, is nog es 4 cm dikker geworden in 2 dagen, luierd lekker in het zonnetje, en is lekker verwend aan het doen, mag ze as woensdag is dag 61 dus dan kan het gaan gebeuren he
Succes woensdag
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi
-
petra2612
- Grote hondenneus

Oh, dat komt al lekker dichtbij!!! Geniet nog even van je rustmarron schreef:Heel goed, ze eet me de oren van het hoofd, is nog es 4 cm dikker geworden in 2 dagen, luierd lekker in het zonnetje, en is lekker verwend aan het doen, mag ze as woensdag is dag 61 dus dan kan het gaan gebeuren he
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
Groetjes, Petra