James,onze rots is niet meer
-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

-
Boris Amber Damey
- Grote hondenneus

-
Patricia ter Veld
- Kleine hondenneus

-
sedeka
-
shadow2005
- Speurneus

-
Noah/Bruce
- Middelgrote hondenneus

-
francis v
- Middelgrote hondenneus

Het verdriet is intens, het gemis is niet te verwoorden. Jullie rots is dan wel niet meer lijfelijk aanwezig maar voor altijd diep in jullie hart want James was een one of a kind labrador. Goud aan de buitenkant en puur goud aan de binnenkant.
Jullie hebben alles gedaan om hem een gouden mand te geven tot het allerlaatste moment in deze wereld. Hij heeft zijn dankbaarheid getoont door jullie te overstelpen met zijn liefde. Ondanks het intense verdriet hebben jullie een dierbaar gezinslid een heel waardig heengaan gegeven. Thuis omringd door jullie liefde is James overgegaan naar die andere wereld waar vele labradors hem al voor zijn gegaan.
Ik wens jullie alle 4 kracht en sterkte toe om dit enorme verdriet en gemis te verwerken, ieder op zijn/haar eigen manier. En al ken ik jullie persoonlijk niet door alle prachtige verhalen heb ik toch dat gevoel. Ik geef jullie en Roef een digitale knuffel om enige vorm van troost te bieden.
Een unieke labrador is heengegaan......
Jullie hebben alles gedaan om hem een gouden mand te geven tot het allerlaatste moment in deze wereld. Hij heeft zijn dankbaarheid getoont door jullie te overstelpen met zijn liefde. Ondanks het intense verdriet hebben jullie een dierbaar gezinslid een heel waardig heengaan gegeven. Thuis omringd door jullie liefde is James overgegaan naar die andere wereld waar vele labradors hem al voor zijn gegaan.
Ik wens jullie alle 4 kracht en sterkte toe om dit enorme verdriet en gemis te verwerken, ieder op zijn/haar eigen manier. En al ken ik jullie persoonlijk niet door alle prachtige verhalen heb ik toch dat gevoel. Ik geef jullie en Roef een digitale knuffel om enige vorm van troost te bieden.
Een unieke labrador is heengegaan......
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
-
irma
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
wobbetje
oh God, ik lees jullie berichtje pas nu en schrik me echt rot... die lieve James en Roef waarvan zo dikwijls leuke verhalen op het labforum stonden... en nu is die lieve James er niet meer...
Ik vind dit verschrikkelijk erg wens jullie veel sterkte met dit grote verlies...Hij zal voor altijd in jullie hart blijven voortleven...
Groetjes
Martine
Ik vind dit verschrikkelijk erg wens jullie veel sterkte met dit grote verlies...Hij zal voor altijd in jullie hart blijven voortleven...
Groetjes
Martine
-
pebi
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer: