'k Was vandaag naar de islamiet voor een nieuw voorraadje (ribben en kippenmaagjes enz.), had 'ie 2 ieniemienie lamsniertjes liggen.
Die heeft Bowie vandaag als voorafje er nog bij gekregen.
'k Was vandaag naar de islamiet voor een nieuw voorraadje (ribben en kippenmaagjes enz.), had 'ie 2 ieniemienie lamsniertjes liggen.
En vond de twee mini-niertjes lekker....
Volgens mij heeft 'ie er weinig van geproefd, hap-slik-weg ging wel erg makkelijk zo klein waren ze.
Ach, het telt (een mini beetje) mee voor zijn orgaan %.
Nou jij doet toch wel vaker hoor. Is best wel storend.
Ik ben normaal altijd serieus, heel af en toe wijk ik wel eens van het onderwerp af, maar dat is maar heeeeeel soms
Ontopic weer : B en K eten vandaag rundergehakt met een eitje.
Mmmmm hier zou ik zelf ook lekkere gehaktballen van kunnen maken.
Nog een keer : honden eten brokken
Cooper heeft net weer paardenvlees op (en het binnen gehouden deze keer )
ester en max schreef: ben benieuwd, zit Max nog steeds op 500-600 gram per dag? Ik heb zelf geen ervaring met Kivo, en benieuwd
Ja Max zit nog steeds op 5 á 600 gram per dag, al naar gelang hoeveel belonings koekjes hij heeft gehad
En ik heb eerst gebeld, er zit geen lijnzaadolie in, dus het moet in dat opzicht helemaal goed komen
daar ben ik ook niet bang voor hoor hou me op de hoogte, ben benieuwd hoe hij het vindt
Nog even spammen hoor John P
Het smaakte ze goed zo aan de lege glimmende bakken te zien
Mooi kan ik wat variëren voortaan
Vandaag hadden ze weer Duck
Groetjes Lin en een van Max en een van Luna, Doran en Zinzi
Lunatic schreef:
Ja Max zit nog steeds op 5 á 600 gram per dag, al naar gelang hoeveel belonings koekjes hij heeft gehad
En ik heb eerst gebeld, er zit geen lijnzaadolie in, dus het moet in dat opzicht helemaal goed komen
daar ben ik ook niet bang voor hoor hou me op de hoogte, ben benieuwd hoe hij het vindt
Nog even spammen hoor John P
Het smaakte ze goed zo aan de lege glimmende bakken te zien
Mooi kan ik wat variëren voortaan
Vandaag hadden ze weer Duck
goed dat ze het lekker vonden, kun je idd afwisselen
Cooper had vanacht weer overgegeven gaat toch niet helemaal lekker met mijn mannetje, maar nu weer ontopic, ik heb hem vanmorgen wat yoghurt met een klein beetje botmix gegeven. Hopelijk gaat het vandaag beter...
hier vandaag een runderstrotje en wat runderspiervlees.
Nicki is weer te mager dus ze krijgen momenteel dubbel rantsoen (en Hagrid krijg je nooit dik dus iets extra maakt niets uit) ipv 2% krijgen ze nu ongeveer 4% per dag Beiden hebben er niets op tegen als ik ze zo zie hahaha