Echt een gaaf filmpje Michel, ons gegil viel gelukkig nog wel mee.
Zitten wel weer wat 18+ stukjes in van Spike
De aftiteling vind ik ook errug leuk Toppie gedaan hoor
Marian schreef:Echt een gaaf filmpje Michel, ons gegil viel gelukkig nog wel mee.
Zitten wel weer wat 18+ stukjes in van Spike
De aftiteling vind ik ook errug leuk Toppie gedaan hoor
dankje hoor enne de film hier op de pc is natuurlijk veel mooier, internet maakt het een stuk minder van kwaliteit
spike schaamt zich nu een beetje
enne ik moet ook maar eens minder schreeuwen en fluiten als ik aan het filmen ben
Laatst gewijzigd door micky&billy&spike op 20 feb 2007, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Nu wel gelukt
Leuk gedaan, Michel
Gelukkig stond ik niet direct naast je toen ik mijn sirene aanzette
En Marian, wat maakte jij een leuk hupje op de achtergrond (bijna op het einde op het laatste veldje)
Heel gaaf gedaan Michel, je hebt voor ons een waanzinnige leuke dag geweldig in beeld gebracht, met foto's en bewegende beelden.
Ik vond het fijn om mijn honden te herkennen aan hun sjaaltjes anders had ik ze in die massa er haast niet uit kunnen halen
Dank je wel voor je bijdrage.
Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
super gedaan Michel echt alles heel erg leuk in beeld gebracht heel erg bedankt hiervoor
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
geen dank hoor, vond het al geweldig om mee te wandelen en zo kan ik iets terug doen voor jullie.
had hem snel klaar , maar het wou niet zo lukken met het op internet te zetten want hij is voor de meeste videosites net iets te groot en dan moet het maar zo ,( hij is ingekort)
en die gene die een betere kwaliteit wil kan ik wel een avondje/nachtje de pc latendraaien en hem versturen via messenger
hahaha leuk filmpje zeg! Jammer dat ik het gemist heb!!
Gollum zat op schoot heeel geinteresseerd te kijken naar mn koptelefoon, toen ze de blaffende hondjes hoorde werd eerst de hele koptelefoon afgelikt, en daarna ik hahaha
Volgende keer zijn wij ook van de partij als t een beetje in de buurt is