Zwemmen in zuid-limburg ??

Plaats hier leuke wandelplekken.
-kim-
Speurneus
Speurneus

Zwemmen in zuid-limburg ??

Ongelezen bericht door -kim- »

Ik wou vanmiddag met Mexx gaan zwemmen, maar ik vind niet echt iets waar hij goed kan zwemmen, en niet te ver met hem moet lopen... Of waar het nou precies is... :oops: Iemand nog tips (+routebeschrijving) voor een lekkere zwemmiddag voor Mexx ??
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Soosie en Saartje

Ongelezen bericht door Soosie en Saartje »

je zou eens kunnen proberen in de buurt van echt, bij de maas of in de buurt van de camping daar... helemaal de naam kwijt :? ik ga even voor je navragen, maar ik weet uit eigen ervaring dat er weinig plekken te vinden zijn in de buurt waar je kunt gaan zwemmen; al eens aan het kanaal gedacht? dan doen er ook veel, alhoewel ik dan weer niet :wink:
-kim-
Speurneus
Speurneus

Soosie en Saartje schreef:je zou eens kunnen proberen in de buurt van echt, bij de maas of in de buurt van de camping daar... helemaal de naam kwijt :? ik ga even voor je navragen, maar ik weet uit eigen ervaring dat er weinig plekken te vinden zijn in de buurt waar je kunt gaan zwemmen; al eens aan het kanaal gedacht? dan doen er ook veel, alhoewel ik dan weer niet :wink:
Limburg wel veel te wandelen, maar weinig te zwemmen... en het kanaal vind ik stinken :? En niet echt leuk om te apporteren enzo..

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Soosie en Saartje

Ongelezen bericht door Soosie en Saartje »

-kim- schreef:
Soosie en Saartje schreef:je zou eens kunnen proberen in de buurt van echt, bij de maas of in de buurt van de camping daar... helemaal de naam kwijt :? ik ga even voor je navragen, maar ik weet uit eigen ervaring dat er weinig plekken te vinden zijn in de buurt waar je kunt gaan zwemmen; al eens aan het kanaal gedacht? dan doen er ook veel, alhoewel ik dan weer niet :wink:
Limburg wel veel te wandelen, maar weinig te zwemmen... en het kanaal vind ik stinken :? En niet echt leuk om te apporteren enzo..
nee idd klopt helemaal!! :)
-kim-
Speurneus
Speurneus

Soosie en Saartje schreef:
-kim- schreef:
nee idd klopt helemaal!! :)
Zie nu pas dat je in het dorp naast ons woont :lol:

Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aileen »

ook ik heb lang gezocht naar een plekkie waar Buddy kan zwemmen, helaas tot nu toe nog geen 1 kunnen vinden. Want Met buddy kan ik natuurlijk niet ver lopen. Het ideale is dat ik me auto naast het water kan parkeren :D

ik kan je dus ook niet helpen :(
Afbeelding
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
Dees en Floor
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dees en Floor »

Er is een tijdje geleden een topic hierover geweest en daar stonden een paar goede tips bij (Maasbracht/Wessem, Maasplassen etc), volgens mij allemaal redelijk bereikbaar voor minder mobiele hondjes
Afbeelding

:zwartpootje: Floortje 25-04-2006
Dees en Floor
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dees en Floor »

http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=37486" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding

:zwartpootje: Floortje 25-04-2006
Plaats reactie