Het is alweer zover..heb je even mogen zwemmen, en dan is het weer verplicht stil zitten..
Of liggen...
Kato ontkomt er ook niet aan..
Houdt het nou nooit op..
En natuurlijk nog eentje van ons samen..
En dan hebben we er écht genoeg van..kijk maar!! :x
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)
Sico schreef:Wat een heerlijke zonnige, blije foto's!! Erg leuk!
Zitten ze tussen de Pinksterbloemen??
Ze zitten idd tussen de Pinksterbloemen! (al was het dan met tegenzin.. )
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)
Sico schreef:Wat een heerlijke zonnige, blije foto's!! Erg leuk!
Zitten ze tussen de Pinksterbloemen??
Ze zitten idd tussen de Pinksterbloemen! (al was het dan met tegenzin.. )
Sorry...
Leuk joh!! Die Pinksterbloemen... Heb er herinneringen aan... .. Moest vroeger altijd op moederdag verplicht met mijn zus mee, heel vroeg uit bed...Pinksterbloemen plukken.. En ik had echt een hékel aan bloemenplukken! Maar ik deed het elk jaar braaf... Ik kan ze hier nergens meer vinden, denk dat ik mijn moeder wel een plezier zou doen met zelfgeplukte Pinksterbloemen... !
taggart schreef:hahaha het lekkere stel heeft er weer zin in, zo herkenbaar!!!
Maar wat staan ze er mooi op en wat een prachtige omgeving daar, kan niet meer als ze het vreselijk naar hun zin hebben
Ja, ze hebben er écht wel zin in hoor..totdat ik met die camera aan kom..
Het is idd best wel een mooie omgeving, en op loopafstand, dus dat is wel fijn..(Maar het kan niet tippen aan de omgeving waar jullie komen te wonen hoor!!! )
@Simone; Eindhoven is niet zo gek ver dus je kunt altijd nog pinksterbloemen komen plukken hier!