Op vakantie

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
Desiree
Erelid
Erelid

Op vakantie

Ongelezen bericht door Desiree »

Gringo is nu 11 jaar oud. Hij trekt het niet meer om in de zomervakanties mee te gaan. Een paar uurtje in de auto kan nog wel, maar 14 uur naar Zuid-Frankrijk is echt teveel. We hebben een goede oppas voor hem. Of bij mijn ouders of bij Gerritte. Bij beiden heeft hij het prima naar zijn zin. Bij mijn ouders is het zelfs zo erg dat hun kat (ook al een oudje van 14) Gringo zoekt sinds hij daar weer weg is :wink: .

Dus hoewel alles goed geregeld lijkt, vind ik het steeds moeilijker om aan een volgende vakantie te denken. Wat als hij nou ineens heel slecht wordt als wij ver weg zijn. Dan duurt het toch minstens 14 uur voor we terug zijn. Mijn vriend vindt dat het allemaal wel goed zit, Gringo is nog fit voor zijn leeftijd.

Hoe denken jullie daar over?
Groetjes,
Désirée

Afbeelding
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

ik probeer maupie mee te nemen, als het gaat... kamperen bijvoorbeeld gaan we denk ik niet meer doen, maar in een huisje gaat hier nog prima. Als je een fijne oppas hebt, is dat al heel lekker, kan je hem tenminste met een gerust hart achterlaten. Wat je zegt over dat als het slecht gaat, je minstens 14 uur weg bent, tsja... je kan moeilijk denk ik vanaf nu tot hij ooit overlijdt, altijd binnen het uur blijven toch? Dit klinkt vast stom, maar hij kan ook binnen een uur overlijden, en dan ben je er misschien ook niet bij. Zolang het nog goed gaat met m, zou ik me daar nog geen zorgen om maken en lekker op vakantie gaan hoor :)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Plaats reactie