Vond het ook maar eens tijd

Is je Labrador overleden, maar wil je er graag nog eens over praten? Deel hier je gevoelens met lotgenoten.
toos

Vond het ook maar eens tijd

Ongelezen bericht door toos »

Sjow hier ben ik dan :cry: Bah ik voel me vreselijk naar de laatste tijd maar goed daar weten jullie helaas alles van :(
Dushi
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dushi »

Het is echt balen Toos. Ik weet dat wanneer je een hond hebt moeten laten inslapen terwijl hij eigenlijk gezond was, je een klap krijgt. Heb ik er wel goed aan gedaan? Wanneer ik hem niet in had laten slapen was hij er nu nog geweest. Wanneer je hond ernstig ziek is of oud dan is het ook moeilijk maar dan weet je wel zeker dat je er goed aan doet (tenminste dat denk ik). Maar in dit geval laat je een hond inslapen die jong is en behalve die rotpoten is hij gezond. Dat maakt het allemaal super moeilijk. Helaas kan je een hond niet net als een mens in een rolstoel zetten. Gelukkig weet ik dat de scherpe randjes er na een poos wat van af gaan. Nu, na 1,5 jaar kan ik zeggen dat ik er redelijk in berust maar zo af en toe komt alles weer in hevigheid boven. Zeker wanneer andere hondjes hetzelfde overkomt. Heel veel sterkte!!
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Wat gaat de tijd snel!
Het is alweer een jaar geleden dat jullie afscheid hebben genomen van Koda. :(
Ik denk dat jullie in het weekend de klok in gedachten niet vooruit gezet hebben, maar vele uren terug!
Sterkte! :knuffel:
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Sterkte Toos! Echt zwaar klote he meid! bah, de pijn wordt minder, maar slijt nooit weg!! En vooral de jonge hondjes is het extra zwaar... ik weet wat je voelt, al zit ik nog veel meer in het begin van het verlies nog...
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
toos

Ongelezen bericht door toos »

de tijd gaat veels te snel...Geordi alweer 2 jaar dood en Koda alweer een jaar bah bah :(
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

ja het gaat ook heel snel... morgen is voor mij ook alweer een dubbele dag: de overlijdensdatum van mijn papatje 4 jaar geleden alweer!
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Plaats reactie