Ik dacht vanavond, ik leg Lola af in de zwarte Bia zodat Action in de bruine liggen kan. Hij ligt graag op het plekje naast de kast.....Lola was zo moe, die maakt het niet uit en zie hier het resultaat
Rare honden die labradors
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
het zijn en blijven rare beesten die labjes van ons
wat me opvalt dat toch heel veel mensen er nog een kleed in leggen?voor hun zelf omdat het zielig is voor de hond!!
die van ons slapen er gewoon in zonder kleed vinden ze juist lekker als het warm is buiten lekker koel en s'winters lekker wram
gr linda
laika schreef:het zijn en blijven rare beesten die labjes van ons
wat me opvalt dat toch heel veel mensen er nog een kleed in leggen?voor hun zelf omdat het zielig is voor de hond!!
die van ons slapen er gewoon in zonder kleed vinden ze juist lekker als het warm is buiten lekker koel en s'winters lekker wram
gr linda
Ik heb de kleden er voornamelijk in omdat als ze nat zijn ik het idee heb dat het vocht van hun vacht dan beter opgenomen wordt. Misschien heb ik het bij het verkeerde eind. De kleden zitten nu in de wasmachine en Lola ligt er overheerlijk in te slapen, dus misschien is het mijn eigen gevoel die zegt dat er een kleed in moet
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)