kunnen jullie het nog herinneren?

Creatief met foto's, potlood of kwast? Plaats hier je kunstwerken.
wendy30

kunnen jullie het nog herinneren?

Ongelezen bericht door wendy30 »

een hele tijd terug heb hier eens wat foto's laten zien van de hobby die ik heb, namelijk pyrografie. dit is brandschilderen op hout.

nu zijn we alweer een tijdje verder, en heb heel veel geoefend hiermee. nu gaat het zelfs zo goed, dat ik verscheidene opdrachten al binnen heb, mensen vinden het zo ontzettend mooi!!!

ik heb het een hele tijd erg druk gehad, en dus geen tijd gehad om me hier af en toe eens te laten zien. nu ben ik er weer, met nieuwe naam en nieuw mailadres. met Tosca gaat het helemaal superdepuper, een prachtige enthousiaste lab, met zeer veel levenslust!!!

ik dacht dat jullie het misschien wel leuk zouden vinden als ik wat foto's liet zien van hetgeen ik allemaal gemaakt heb, en dan natuurlijk voornamelijk de doggies!!!
zal even kijken of het me lukt om foto's te plaatsen...

....

naambord voor een jarige buurvrouw met beagle

....

naambord voor jarige neef met labbert..

....

naambord voor cliënt met cocker spaniel

zoals ik een hele tijd terug heb beloofd, hier dan de foto's!!!

ik maak natuurlijk niet alleen naamborden, ook andere dingen zoals geboortebordjes e.d. alles wat van hout is, is te brandschilderen. je kunt het zo gek niet bedenken!!!

op een ander forum heb ik ook deze foto's laten zien, en daar waren ze zo enthousiast, dat ik een eigen site heb gemaakt. ik weet niet of ik deze hier mag noemen, maar dat hoor ik dan nog wel.

voor nu welterusten allemaal, en ik hoop dat de reacties hier net zo enhousiast zijn als elders!!!

groetjes van wendy, en pootje van Tosca

Foto's mogen maximaal 640 pixels x480 pixels groot en het promoten van je eigen website mag niet ( zie regel 15 van het regelement)!!!
wendy30

oeps, de foto's zijn een beetje groot... sorry hiervoor, weet niet goed hoe ik ze moet verkleinen!!!
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Mooi zeg! Je mag je emailadres invullen in je profiel dan kunnen mensen je site bekijken :)
wendy30

dank je wel voor je compliment!!!

maar als je de foto's aanklikt, dan zie je dus vanzelf mijn website al staan...
Plaats reactie