Ik vind me banner en avatar niet meer zo mooi.
En het duurt behoorlijk lang voordat ik es tevreden ben.
Maar deze vind ik zelf wel oke.
Helaas wijkt de avatar beetje af.Misschien kan me er iemand mee helpen, of is hij zo ook wel goed?
Dave&Becky schreef:Nu dat ik zelf ook bezig ben met psp, ben ik nogal snel uitgekeken op me banners&avaters.
Hebben jullie dit ook? ??:
Nee, dat niet, maar ik ben dan ook erg druk met andere dingen tussendoor Toen ik pas bezig was met psp (3 1/2 jaar terug) maakte ik elk lesje wat er op internet te vinden was, zo verslaafd was ik
Dave&Becky schreef:Nu dat ik zelf ook bezig ben met psp, ben ik nogal snel uitgekeken op me banners&avaters.
Hebben jullie dit ook? ??:
Nee, dat niet, maar ik ben dan ook erg druk met andere dingen tussendoor Toen ik pas bezig was met psp (3 1/2 jaar terug) maakte ik elk lesje wat er op internet te vinden was, zo verslaafd was ik
Ik heb die site al eens gezien!Heel mooi die lessen.
Maar ik maak liever creatie's met Nero erin.
Ik weet niet zogoed hoe ik het moet uitleggen.Maar ik hou zoveel van Nero dat ik het probeer te verwerken in een creatie ( wat ik dan ook zelf gemaakt heb) en waar ik ook trots op kan zijn.Als beginner dan.
Je kunt al die lessen gebruiken met als onderwerp Nero. In plaats van hun tube (=uitgesneden plaatje) gebruik je er dan 1 van Nero. Je leert dan wel het programma psp goed kennen wat je dan weer toe kunt passen in banners
Anca schreef:Je kunt al die lessen gebruiken met als onderwerp Nero. In plaats van hun tube (=uitgesneden plaatje) gebruik je er dan 1 van Nero. Je leert dan wel het programma psp goed kennen wat je dan weer toe kunt passen in banners
Je hebt helemaal gelijk, ik ga morgen meteen aan de slag met de eerste lessen!
Je hebt trouwens PB !