onze Sara

Deel hier het verlies van je labrador die je gehad hebt
vesta
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

onze Sara

Ongelezen bericht door vesta »

Gisteren hebben wij onze Sara moeten laten inslapen. Nadat eniege tijd gelden spondulose aan de rug was geconstateed bleek afgelopen week dat ze een tumor had aan haar lever. We hebben een week gekeken naar haar Wat wilde zij? Ze liet ons zo duidelijk blijken dat ze het goed vond zo. Wilde niet meer bijons liggen Kroop weg onder tafel en zocht haar rust.Na nog een echo gemaakt te hebben om voor onszelf de zekerheid te hebbendat het echt nodig was om haar te laten gaan hebben we dus gisteren die grote stap gezet. Saar is in ons midden heel rustig ingeslapen darana hebben we haar zelf weggebracht naar het crematorium.
Saar was onze stammoeder. Haar dochter en kleindochter lopen hier nog rond. Ze laat een aantal fijne kinderen achter hier op deze wereld. Een heerlijke hond die veel te snel uit ons midden is weggerukt.
Ik zal aar nooit vergeten Helaas werd ze maar 9 jaar. Saar rust nu maar uit je hebt je rust verdiend Bedank kanjer voor al de liefde die je mij gegeven hebt.

Wil
Miranda&Senna

Ongelezen bericht door Miranda&Senna »

Heel veel sterkte!
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Rust zacht, lieve Saar..
Wil, heel veel sterkte..

groetjes, Marion
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Sterkte....
duo penotti

Ongelezen bericht door duo penotti »

Heel veel sterkte
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

heel veel sterkte wil :(
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
inge50

Ongelezen bericht door inge50 »

ach, wat erg!

heel veel sterkte.
Boukje

Ongelezen bericht door Boukje »

Veel sterkte.
retriever resort
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door retriever resort »

Hi Wil,
Heel veel sterkte met het verlies van jullie stammoeder Sarah. Soms heb je een hondje, meestal je eerste, die een extra speciaal plekje in je hart heeft. Bij ons was dat Aranka, ik weet het niet zeker maar ik denk bij jullie Sarah. Als je alles hebt gedaan om haar een fijn leven te geven, dan hoort daar ook bij, een waardig afscheid. Loslaten in liefde, ik denk dat Sarah jullie heel dankbaar is. Heel fijn ook dat jullie haar terugzien in haar nakomelingen, helaas heb ik dat niet met Aranka. Maar nu, 1,5jr later ben ik wel dankbaar dat wij haar baasjes mochten zijn en haar ook konden loslaten toen het voor haar genoeg was. Eens komt de dag Wil, dat je het ook een beetje kunt loslaten en er vrede mee kunt hebben, ook al lijkt dat nu misschien nog heel ver weg, 9jr is eigenlijk ook nog te jong. Maar vanaf de regenboogbrug zal ze naar jullie kijken in dankbaarheid en misschien dat je heel soms tijdens een wandeling ineens het gevoel krijgt, ze loopt naast me. Klinkt een beetje zweverig misschien, ga daar niet over nadenken maar geniet er van, zoals ik afgelopen week heb genoten van de "aanwezigheid" van Aranka tijdens een wandeling.

Heel veel sterkte :groteknuffel:

groetjes Jeannette
groetjes Jeannette
paola

Ongelezen bericht door paola »

Een moeilijke en moedige beslissing
Binga

Ongelezen bericht door Binga »

:( Sterkte! Het is en blijft een moeilijke beslissing.
Debbie

Ongelezen bericht door Debbie »

Heel veel sterkte met dit verlies.....
thomasenjasper
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door thomasenjasper »

:( Heel veel sterkte met dit grote verlies.
Groetjes Sandra, Choco & James
Tanja
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Tanja »

Heel veel sterkte gewenst met het verlies van Sara! 9 jaar is eigenlijk nog veel te jong, maar jullie hebben de beslissing alleen genomen in haar belang. Ik weet zeker dat ze jullie daar dankbaar voor is, omdat ze zelf aangaf dat het genoeg was.
Groetjes, Tanja

Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
Liams_Mum
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Liams_Mum »

Heel veel sterkte met jullie verlies. :(
Groetjes, Gayle & the boys
Afbeelding
Plaats reactie