Wat een prachtig filmpje en mooie muziek,ik ben er stil van ,zoveel liefde voor Bompa en Zoveel liefde van Bompa .Gelukkig kreeg Bompa toch een goude mand en heeft Bompa toch nog kunnen meemaken dat een volwaardig hondenleven vol liefde bestaat.
gr, Marina
Wat heb je dat verschrikkelijk mooi gemaakt voor je kanjer.. Ook hier lopen de tranen over mijn wangen Zo mooi om te zien dat jij hem nog zo'n fijne tijd hebt kunnen geven!
Heel veel sterkte!
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Echt kippenvel, de rillingen over mijn lijf,......wat MOOI.
Zo mooi om te zien dat je mannetje nog zo heerlijk heeft kunnen genieten van zijn laatste jaren.
Echt onwijs knap hoe je dit zo hebt kunnen maken.
Zo te zien, was het een heerlijke lab en wat zal je hem missen.
Ook hier tranen.
Wat heb je dit mooi gedaan.
Ik heb gemist dat Bompa overleden is, dus bij deze wil ik je nog heel veel sterkte wensen met het gemis van je kanjer.
flippie schreef:Wat een prachtig filmpje, Marijke! Mist Puk Bompa ook, of is ze erin geslaagd zich al snel aan de situatie aan te passen?
Ondertussen lijkt Puk al wel gewend aan het feit dat Bompa er niet meer is maar de eerste week dan was ze steeds aan het piepen als we thuis waren dus gingen we veel op stap om onze gedachten te verzetten en dan was ze eigenlijk nogal stout, ze is 3 keer weggelopen wat ze anders nooit doet maar gelukkig kwam ze wel terug na een tijdje.
Nu is ze nog wel anders, veel aanhankelijker en gewoon baasgerichter eigenlijk. Ik weet zelf nog niet of er een nieuwe hond komt. Als er één komt dan denk ik dat het beter is dat het er eentje is van ongeveer dezelfde leeftijd als Puk omdat Puk echt heel actief is nu en veel beweging nodig heeft dus zou het voor haar denk ik wel fijner zijn als ze een iets actiever maatje krijgt.