jessie
-
speurneus carola
- Speurneus

jessie
voor wie mijn verhalen wel kent, jessie mijn bruine letterlijk gestoorde labjes is ingeslapen. de epileptieaanvallen werden heel erg, zo erg dat ie er zelfs neurologische blokkades aan overhield. wat zijn toch al lege bestaan er niet prettiger op maakte voor hem.
ik heb het 5 jaar met hem uitgehouden en volgens de da. is dat toppie want toen ik met 1/2 jaar een check liet doen om mijn vermoedens te bevestigen was hij erbij toen ik hem net uit de auto haalde toen er een andere auto voorbij reed. toen verwachte de da al dat ik kwam om hem in te laten slapen, zo ongewoon deed ie.
voor jessie zal het een hemel zijn, voor ons toch een lege kennel en stilte......
ik heb het 5 jaar met hem uitgehouden en volgens de da. is dat toppie want toen ik met 1/2 jaar een check liet doen om mijn vermoedens te bevestigen was hij erbij toen ik hem net uit de auto haalde toen er een andere auto voorbij reed. toen verwachte de da al dat ik kwam om hem in te laten slapen, zo ongewoon deed ie.
voor jessie zal het een hemel zijn, voor ons toch een lege kennel en stilte......
al me kinders uitgevlogen
- vesta
- Grote hondenneus

- Contacteer:
-
Tanja
- Hele grote hondenneus

Heel veel sterkte gewenst met het verlies van Jessie! Als je zoveel met haar hebt meegemaakt, zul je haar wel extra missen ....
Hopelijk heb je toch nog heel veel mooie herinneringen aan haar, zodat ze toch in je gedachten blijft.
Jessie, ik hoop dat je nu je rust gevonden hebt!
Hopelijk heb je toch nog heel veel mooie herinneringen aan haar, zodat ze toch in je gedachten blijft.
Jessie, ik hoop dat je nu je rust gevonden hebt!
Groetjes, Tanja
Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
-
rimanime
- Speurneus

Rust voor beide. Sterkte meid.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Jitske-Esther
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer: