kampeerervaring gevraagd kop overijssel/flevoland
-
HennyH
- Speurneus

kampeerervaring gevraagd kop overijssel/flevoland
Volgend jaar hebben wij waarschijnlijk 3 honden! en willen dan met de zomervakantie in NL blijven.
Nu denken we aan de kop van Overijssel of Noord Flevoland. Ik zag dat daar bossen in de buurt zijn met losloopgebieden en water is ook overal wel te vinden. Maar nu zoek ik dus een leuke camping waar je welkom bent met 3 honden. Een minicamping of boerencamping heeft mijn voorkeur. Zijn er hier mensen die al in deze omgeving hebben gekampeerd met hun labjes??
Nu denken we aan de kop van Overijssel of Noord Flevoland. Ik zag dat daar bossen in de buurt zijn met losloopgebieden en water is ook overal wel te vinden. Maar nu zoek ik dus een leuke camping waar je welkom bent met 3 honden. Een minicamping of boerencamping heeft mijn voorkeur. Zijn er hier mensen die al in deze omgeving hebben gekampeerd met hun labjes??
-
Miranda&Senna
-
Tesni
Wij zijn in het voorjaar ook naar Hardenberg geweest. Een stacaravan gehuurd op de sprookjescamping. Helemaal het einde voor de kinderen!
Maar volgend jaar zal Taffie meegaan op vakantie en daarom hebben we onlangs een vouwwagen gekocht en gaan we van de zomer weer naar Hardenberg. Vond het een supermooie omgeving. Heerlijk om te wandelen. Dus dat is zeker aan te raden. Er zijn daar zat campings maar welke je 3 honden mag meenemen zou ik je niet kunnen vertellen.
Wij gaan naar Jungle avonturencamping, daar hebben ze een apart hondenveld. 14 plaatsen voor mensen met honden.
Succes met zoeken!
Maar volgend jaar zal Taffie meegaan op vakantie en daarom hebben we onlangs een vouwwagen gekocht en gaan we van de zomer weer naar Hardenberg. Vond het een supermooie omgeving. Heerlijk om te wandelen. Dus dat is zeker aan te raden. Er zijn daar zat campings maar welke je 3 honden mag meenemen zou ik je niet kunnen vertellen.
Wij gaan naar Jungle avonturencamping, daar hebben ze een apart hondenveld. 14 plaatsen voor mensen met honden.
Succes met zoeken!
-
rimanime
- Speurneus

In Nederland is het verdomd moeilijk om met twee honden (in het hoogseizoen) op een camping te komen, laat staan met 3. Rij iets verder bijv. naar Noord Frankrijk en daar is het al een stuk makkelijker. Succes met de speurtocht 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
HennyH
- Speurneus

Bedankt voor de tip maar wij willen meer richting Giethoorn/Steenwijk, dus tegen Flevoland aan. Een camping als Jungle avonturencamping is ons te groot en bovendien hebben wij geen kinderen dus is een themacamping voor ons niet nodigTesni schreef:Wij zijn in het voorjaar ook naar Hardenberg geweest. Een stacaravan gehuurd op de sprookjescamping. Helemaal het einde voor de kinderen!
Succes met zoeken!
-
maranoa
We zijn een keer in Lochem bij het Gagel geweest, een boerencamping, aan de rand van het bos met 2 honden
http://www.campinggagel.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.campinggagel.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;