Het vogeltje?

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Mireille
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Het vogeltje?

Ongelezen bericht door Mireille »

Vandaag een feestje voor Dubhy en Vitus:
samen buiten ravotten .. in de sneeuw!!
Dat was dubbele pret!

Maar ineens was daar vrouwtje met haar flitsding.
'Jongens kijk 'ns naar het vogeltje':

Afbeelding

Ow, ok. een vogeltje dus. Waar dan?
Afbeelding

Vitus: "Wat wil je nou vrouwtje? Ik pijnig m'n hersentjes en knijp m'n oogjes dicht in opperste concentratie..."
Afbeelding

Heeej daar ging 't!
Afbeelding

Wow vrouwtje, daar ging het mooiste vogeltje dat ik ooit gezien heb...
Afbeelding
groetjes van Mireille
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

wat begint hij een lange snuit te krijgen! Tjee heel ander koppie dan zn kleine grote zus ;) leuike foto's en wat is het mooi bij jou...hier geen sneeuw hoor :cry:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
loesje68

Ongelezen bericht door loesje68 »

Leuke foto's!!

Hier alleen regen!!
Mireille
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Lupos schreef:wat begint hij een lange snuit te krijgen! Tjee heel ander koppie dan zn kleine grote zus ;) leuike foto's en wat is het mooi bij jou...hier geen sneeuw hoor :cry:
Leuk om te horen. Het is nu een echte mini-labrador he, haha.
Inderdaad een ander koppie, niet alleen een andere kleur maar Juna lijkt duidelijk op haar pappa he.
De sneeuw was hier echt een verrassing, want 't was niet echt koud. Vanochtend een enorm grauwe lucht, toen klaarde het op en nu laat de zon de sneeuw alweer verdwijnen...
groetjes van Mireille
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ja ik heb de vrouwelijke uitvoering van Dalziel :verliefd1: maar die van jou is ook helemaal super aan het worden, wat een kerel van formaat! Zijn bij hem de hoektanden al vervangen?
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Charella

Ongelezen bericht door Charella »

De laatste foto is leuk geworden :D
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

mooie foto,s
hier schijnt de zon zowat de hele dag
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Mireille
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Lupos schreef:Ja ik heb de vrouwelijke uitvoering van Dalziel :verliefd1: maar die van jou is ook helemaal super aan het worden, wat een kerel van formaat! Zijn bij hem de hoektanden al vervangen?
Thanks! En wie weet wordt Vitus dan wel de mannelijke uitvoering van Hitch :D

Z'n hoektanden heb ik toevallig maandagavond nog 'gekiekt' (foto's staan op Vitus' blog). Aan 1 zijde was toen nl. spontaan een tand uitgegaan. Helaas was 't tandje nergens te vinden.
Aan de onderzijde nog niet veel 'actie' wat hoektanden betreft.
Vitus eet wel vnl. gemalen vlees, dus minder knauw-werk bij het eten dan Juna. Alles goed met haar? Geef haar een lekker knuffeltje van ons!
groetjes van Mireille
Esmeralda
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Esmeralda »

Super leuke foto's!! En wat is Vitus al weer groot zeg!! :)
Groetjes van Esmeralda & een poot van Senna
Liams_Mum
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Liams_Mum »

Hele leuke fotos van je mooi hondjes! :D
Groetjes, Gayle & the boys
Afbeelding
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Whahaaaaaa dat koppie op die 4e foto !!!! Onbetaalbaar !!!
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Mireille schreef:
Lupos schreef:Ja ik heb de vrouwelijke uitvoering van Dalziel :verliefd1: maar die van jou is ook helemaal super aan het worden, wat een kerel van formaat! Zijn bij hem de hoektanden al vervangen?

Z'n hoektanden heb ik toevallig maandagavond nog 'gekiekt' (foto's staan op Vitus' blog). Aan 1 zijde was toen nl. spontaan een tand uitgegaan. Helaas was 't tandje nergens te vinden.
Vitus eet wel vnl. gemalen vlees, dus minder knauw-werk bij het eten dan Juna. Alles goed met haar? Geef haar een lekker knuffeltje van ons!
Potverdorie dan doet Vitus het beter dan zn zus... voor haar staat de operatie al gepland voor het trekken van de hoektanden: zed heeft er 8 en zitten allemaal muurvast. Het nieuwe gebit krijgt nu veel te weinig ruimte met het risico op vergoeiingen. 15 december staat ze op de lijst en als ze er dan nog niet uit zien dan gaat de DA het helaas doen... maar er is nog hoop, want ik las dat Elke hetzelfde had met Juna's oompje en uiteindelijk toch nog het trekken kon afzeggen.
Afbeelding

Mireille
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Lupos schreef:
Mireille schreef:

Potverdorie dan doet Vitus het beter dan zn zus... voor haar staat de operatie al gepland voor het trekken van de hoektanden: zed heeft er 8 en zitten allemaal muurvast. Het nieuwe gebit krijgt nu veel te weinig ruimte met het risico op vergoeiingen. 15 december staat ze op de lijst en als ze er dan nog niet uit zien dan gaat de DA het helaas doen... maar er is nog hoop, want ik las dat Elke hetzelfde had met Juna's oompje en uiteindelijk toch nog het trekken kon afzeggen.
:shock: ik ga voor Juna duimen dat jij net als Elke de afspraak af kunt zeggen. Tijdig natuurlijk :shock: :wink:
Wij hebben a.s. maandag een controle-afspraak bij de da. Die stond al maanden gepland (ivm goed doorkomen gebit). Maar ik geloof dat Vietje toch een beetje traag is met z'n tandjes dan :oops:
groetjes van Mireille
taggart

Ongelezen bericht door taggart »

en nu voor de derde keer :D :verliefd1:
Lousje

Ongelezen bericht door Lousje »

Geweldig! :D En een leuk verhaal erbij!Eigenlijk moet jij vaker foto's plaatsen he! :wink:
Plaats reactie