Ik wens iedereen die deze kerst zonder hun labrador moet doorbrengen héél veel sterkte toe. Wat zal het moelijk voor jullie zijn in deze tijd met al die lichtjes en belletjes. Toch weet ik zeker dat ze heel dicht bij jullie zijn want:
Als het donker genoeg is worden de sterren zichtbaar!
Ik denk aan jullie en wens jullie warme dagen toe!!
Hartelijke groeten van Alice en mijn lieve oude mannetje Youri.
Hier is het onze eerste kerst zonder onze Char, die we op kerstavond hebben moeten laten gaan
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
2jaar geleden ben io op 10 december shenna verloren en 3 weken later op 3 januari joya ik vind deze periode december en begin januari altijd lood zwaar dus dank je voor je lieve woorden
bedankt voor de lieve woorden
nog even een paar dagen en dat is op dit moment dan de rotste dag voor ons de 23 december komt steeds dichter bij iedere dag den k ik aan die lieve nikos het wordt dan alweer 3 jaar dat wij afscheid van hem moesten nemen .deze dagen duren dan ook erg lang maar ik voel dat hij toch een beetje bij ons is want soms branden de kaarsjes heel icht op als ik veel verdriet heb bij zijn urn.