nieuwe ronde jachttraining?
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
nieuwe ronde jachttraining?
Dames (en misschien wel heren??) zullen we de jachttraining van Reeuwijk laatst eens gaan herhalen? We hadden het al over de Rottemeren gehad, is dat een idee om te doen? Kortom: gegadigden en zo ja: wanneer! 

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
Kyra
- Speurneus

- Contacteer:
-
thomasenjasper
- Speurneus

- Contacteer:
Ik heb vakantie dus kan ook weer, mits ik oppas heb voor de
kids. Choco zit tot donderdag in lappenmand, dus vanaf daarna
kunnen we.
Op zondag kunnen we trouwens nooit want dan hebben we zelf jachttraining.
Als we bij de rottemeren gaan kunnen we bij de skiberg afspreken, daar kan je leuk trainen en is vrij rustig
kids. Choco zit tot donderdag in lappenmand, dus vanaf daarna
kunnen we.
Op zondag kunnen we trouwens nooit want dan hebben we zelf jachttraining.
Als we bij de rottemeren gaan kunnen we bij de skiberg afspreken, daar kan je leuk trainen en is vrij rustig
Groetjes Sandra, Choco & James
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
De skiberg lijkt me prima, en ik kan net als Brigitte donderdag 29 januari wel
En dan kun jij ook Sandra?
@ Kyra, we hadden afgesproken om de plaats af te wisselen, nu maakt het mij niet zoveel uit qua afstand, maar voor Brigitte en Sandra is de Rottemeren een stuk dichterbij
@ Kyra, we hadden afgesproken om de plaats af te wisselen, nu maakt het mij niet zoveel uit qua afstand, maar voor Brigitte en Sandra is de Rottemeren een stuk dichterbij

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Gerritte
- Erelid

-
Kyra
- Speurneus

- Contacteer:
Dat snap ik..Lupos schreef:De skiberg lijkt me prima, en ik kan net als Brigitte donderdag 29 januari welEn dan kun jij ook Sandra?

-
thomasenjasper
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
is helemaal prima!thomasenjasper schreef:Donderdag 29 januari is goed, zullen we weer om 14.00 uur doen?
Ik moet nog wel even een oppasje regelen, maar dat gaat denk
ik wel lukken
@Gerritte, ik wil best een keer met jou trainen hoor en met onze blonde hindes hahaha laat maar weten waneer je kunt en wilt

-
Pandora
- Speurneus

Soooooo, worden de zwartjes weer buitengesloten?!Lupos schreef:is helemaal prima!thomasenjasper schreef:Donderdag 29 januari is goed, zullen we weer om 14.00 uur doen?
ik wel lukken
@Gerritte, ik wil best een keer met jou trainen hoor en met onze blonde hindes hahaha laat maar weten waneer je kunt en wilt
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
thomasenjasper
- Speurneus

- Contacteer:
Geritte, de skiberg is voor jouw goed aan te rijden hoor, 20 min.Pandora schreef:Soooooo, worden de zwartjes weer buitengesloten?!Lupos schreef:is helemaal prima!thomasenjasper schreef:Donderdag 29 januari is goed, zullen we weer om 14.00 uur doen?
ik wel lukken
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
Kan iemand voor mij nog even een routebeschrijving neerzetten naar de skiberg? Ik weet het wel ongeveer, maar niet precies hoe ik er komen moet (en waar we precies moeten parkeren)

-
thomasenjasper
- Speurneus

- Contacteer:
Als we parkeren op het parkeerplaatsje na de skiberg of voor de mensen uit berkel voor de skiberg, zit je vlak bij een mooi plekje.
Hier de routebeschrijving (toos ik heb hem even van je site gepikt
)
Recreatiegebied Rottermeren, Skiberg: Bleiswijk
Vanuit Den Haag A12 richting Utrecht:
Afrit 8 Bleiswijk. Aan t einde van de afrit rechtsaf de N209 op richting Bleiswijk dit is de Overbuurtseweg. Bij het derde stoplicht staat het bord Rottermeren. U gaat hier linksaf en dan direct met de bocht mee naar rechts dit is de MERENWEG. De Merenweg tot aan de rotonde door rijden. Bij de rotonde gaat u rechtsaf (1ste afslag). Deze weg rijdt u uit totdat u bij het bordje komt 30 km gevaarlijke kruispunt (deze weg gaat iets omhoog). Een paar honderd meter doorrijden en vervolgens ziet u rechts "sport en horeca de skiberg" met daarbij een parkeerterrein. Deze rijdt u voorbij en dan de volgende parkeergelegenheid "inktzwamplaats" (deze ligt aan de koraalzwampad) parkeren.
Vanuit Delft A13 richting Rotterdam:
Afrit 11 Rotterdam Airport/Berkel en Rodenrijs. Ga na 350 m linksaf de Viaduct Doenkade (N209) op richting Rotterdam Airport. Rechtdoor de Doenkade (N209) richting Rotterdam Airport. Na ongeveer 3,5 km komt er een rotonde op de Doenkade, neem de 2de afslag richting Bergschenhoek. Vervolgens komt u zelf de bordjes Rottermeren tegen. U gaat uitendelijk na ongeveer 7 km rechtsaf de Hoekeindseweg op en dan wederom weer rechtsaf. Dit is de MERENWEG. Deze rijd u uit tot u bij de rotonde bent. Bij de rotonde gaat u rechtsaf (1ste afslag). Deze weg rijdt u uit totdat u bij het bordje komt 30 km gevaarlijke kruispunt (deze weg gaat iets omhoog). Een paar honderd meter doorrijden en vervolgens ziet u rechts "sport en horeca de skiberg" met daarbij een parkeerterrein. Deze rijdt u voorbij en dan de volgende parkeergelegenheid ""inktzwamplaats" (deze ligt aan de koraalzwampad) parkeren.
Er staat skiberg bleiswijk, maar het is bergschenhoek hoor
Hier de routebeschrijving (toos ik heb hem even van je site gepikt
Recreatiegebied Rottermeren, Skiberg: Bleiswijk
Vanuit Den Haag A12 richting Utrecht:
Afrit 8 Bleiswijk. Aan t einde van de afrit rechtsaf de N209 op richting Bleiswijk dit is de Overbuurtseweg. Bij het derde stoplicht staat het bord Rottermeren. U gaat hier linksaf en dan direct met de bocht mee naar rechts dit is de MERENWEG. De Merenweg tot aan de rotonde door rijden. Bij de rotonde gaat u rechtsaf (1ste afslag). Deze weg rijdt u uit totdat u bij het bordje komt 30 km gevaarlijke kruispunt (deze weg gaat iets omhoog). Een paar honderd meter doorrijden en vervolgens ziet u rechts "sport en horeca de skiberg" met daarbij een parkeerterrein. Deze rijdt u voorbij en dan de volgende parkeergelegenheid "inktzwamplaats" (deze ligt aan de koraalzwampad) parkeren.
Vanuit Delft A13 richting Rotterdam:
Afrit 11 Rotterdam Airport/Berkel en Rodenrijs. Ga na 350 m linksaf de Viaduct Doenkade (N209) op richting Rotterdam Airport. Rechtdoor de Doenkade (N209) richting Rotterdam Airport. Na ongeveer 3,5 km komt er een rotonde op de Doenkade, neem de 2de afslag richting Bergschenhoek. Vervolgens komt u zelf de bordjes Rottermeren tegen. U gaat uitendelijk na ongeveer 7 km rechtsaf de Hoekeindseweg op en dan wederom weer rechtsaf. Dit is de MERENWEG. Deze rijd u uit tot u bij de rotonde bent. Bij de rotonde gaat u rechtsaf (1ste afslag). Deze weg rijdt u uit totdat u bij het bordje komt 30 km gevaarlijke kruispunt (deze weg gaat iets omhoog). Een paar honderd meter doorrijden en vervolgens ziet u rechts "sport en horeca de skiberg" met daarbij een parkeerterrein. Deze rijdt u voorbij en dan de volgende parkeergelegenheid ""inktzwamplaats" (deze ligt aan de koraalzwampad) parkeren.
Er staat skiberg bleiswijk, maar het is bergschenhoek hoor