Bono/Linda Mijn allerliefste Bono
-
Linda Klunder
Bono/Linda Mijn allerliefste Bono
Lieve allemaal,
ik zou zo graag een mooi gedicht over mijn allerlieftste Bono willen schrijven, maar krijg nog niks uit mijn pen. Alleen maar dat ik hem zo mis en dat het zo'n pijn doet hem niet meer om me heen te hebben, vreselijk wat valt me dat zwaar ...... mijn allerliefste Bono is dinsdag 6 jan. 09 aangereden, had zijn rug daardoor zo gebroken dat we hem moesten laten inslapen...... Boontje was nog maar 5 jaar en het was mijn allerliefste. Ik mis hem zo vreselijk. Mijn andere twee honden Tecko ( Jack Russell ) en Fredje ( Duitse herder ) zijn ook lief en die knuffel ik heel veel , maar ze zijn geen Bono. Mijn lieverd is nu bij Duke ( 13 jr 2007 overleden ) en hoop dat onze Duke maar goed op mijn allerliefste Bono past .........
ik zou zo graag een mooi gedicht over mijn allerlieftste Bono willen schrijven, maar krijg nog niks uit mijn pen. Alleen maar dat ik hem zo mis en dat het zo'n pijn doet hem niet meer om me heen te hebben, vreselijk wat valt me dat zwaar ...... mijn allerliefste Bono is dinsdag 6 jan. 09 aangereden, had zijn rug daardoor zo gebroken dat we hem moesten laten inslapen...... Boontje was nog maar 5 jaar en het was mijn allerliefste. Ik mis hem zo vreselijk. Mijn andere twee honden Tecko ( Jack Russell ) en Fredje ( Duitse herder ) zijn ook lief en die knuffel ik heel veel , maar ze zijn geen Bono. Mijn lieverd is nu bij Duke ( 13 jr 2007 overleden ) en hoop dat onze Duke maar goed op mijn allerliefste Bono past .........
-
donna
- Middelgrote hondenneus

-
loesje68
-
Kyra
- Speurneus

- Contacteer:
-
relaxrex
- Speurneus

- Contacteer:
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Julie
- Speurneus

- Contacteer:
-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

Wat verschrikkelijk wat er gebeurd is en wat zal je hem vreselijk missen. Héél veel sterkte toegewenst van Alice en mijn lieve oude mannetje Youri.
"Those we loved don't go away,
they walk beside us every day.
Unseen, unheard, but always near,
still loved, still missed, still very dear.
Missschien vind je wat steun in dit mooie gedicht.
"Those we loved don't go away,
they walk beside us every day.
Unseen, unheard, but always near,
still loved, still missed, still very dear.
Missschien vind je wat steun in dit mooie gedicht.