Vakantiehuisje (Langverblijf)

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
Liams_Mum
Speurneus
Speurneus

Vakantiehuisje (Langverblijf)

Ongelezen bericht door Liams_Mum »

Beste mensen...

Zoals sommige van jullie misschien wel weten gaan wij naar Schotland verhuizen. Terug naar mijn geboorteland! :D Anyways...ons huis is nu verkocht en de sleuteloverdracht is 1 April. Maarrr..we kunnen pas Groot Brittannie binnen in Juli i.v.m. de honden (6 maanden wachttijd na rabies bloedprik etc). Dus we zoeken een tijdelijke woning, het liefst een vakantie woning ergens in Utrecht/Gelderland vlakbij waar mijn man werkt (Amersfoort). Natuurlijk moeten honden welkom zijn en het moet ook niet te duur zijn. Rond 600/700 euro per maand. We zoeken echt geen luxe huisje...iets heel simpels. We zijn nu zelf bezig met telefoontjes maken en op internet te zoeken maar ik dacht ik vraag het hier ook ff, je weet maar nooit. :wink: Dus als iemand een tip heeft dan hoor ik het graag! :klasse:
Groetjes, Gayle & the boys
Afbeelding
Marlotte
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marlotte »

Hier bij mij in de buurt staan heel veel vakantie woningen te huur!! Vooral in Voorthuizen! Dat is 15 minuten van Amersfoort! Even de A1 op en je bent er! Wat je zou kunnen doen is even op funda.nl onder huurwoningen zoeken en dan in Voorthuizen! Vooral op de zevenbergjesweg staan hele mooie huisjes! En vaak is het ook nog best te betalen!

Als je wilt kan ik ook wel de Barneveldse krant voor je in de gaten houden, daar staat ook vaak wel wat in!

Groetjes Marlotte
Afbeelding
Liams_Mum
Speurneus
Speurneus

Hey Marlotte!! Bedankt voor je antwoord. :) Ik ga gelijk kijken voor Voorthuizen. We zoeken vakantiewoningen omdat vaak alles-in is...we hoeven niet allemaal moelijk te gaan doen met energie bedrijven en gemeente belasting etc etc. Ik zou het helemaal super vinden als je de krant in de gaten zou houden voor me. Bedankt alvast! :wink:
Afbeelding
Esmeralda
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Esmeralda »

Ik heb nog een caravan te leen :twisted: :D

Geintje natuurlijk.. Ten eerste, super dat jullie weer terug gaan naar je geboorteland!! Ten tweede vroeg ik me eigenlijk af of je wel 3 maanden in een vakantiehuisje mag zitten.. Dan zal je moeten zoeken naar vakantiehuisjes die van particuliere mensen zijn die je dan evt kunt huren die tijd.

Succes!!
Groetjes van Esmeralda & een poot van Senna
Liams_Mum
Speurneus
Speurneus

Esmeralda schreef:Ik heb nog een caravan te leen :twisted: :D

Geintje natuurlijk.. Ten eerste, super dat jullie weer terug gaan naar je geboorteland!! Ten tweede vroeg ik me eigenlijk af of je wel 3 maanden in een vakantiehuisje mag zitten.. Dan zal je moeten zoeken naar vakantiehuisjes die van particuliere mensen zijn die je dan evt kunt huren die tijd.

Succes!!
Wat ik heb begrepen is dat het wel mag...want we hebben ook Landal gebeld en zo en dat was helemaal geen punt...als je maar 1600 euro per maand betaald :D. We hebben ook kennissen die veel langer in een bungalow park hebben gewoond i.v.m. het wachten op een nieuw op te leveren huis dus ik denk dat het wel kan, alleen is het op veel plekken heel duur :? .
Afbeelding
Esmeralda
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Esmeralda »

Liams_Mum schreef:

Succes!!
Wat ik heb begrepen is dat het wel mag...want we hebben ook Landal gebeld en zo en dat was helemaal geen punt...als je maar 1600 euro per maand betaald :D. We hebben ook kennissen die veel langer in een bungalow park hebben gewoond i.v.m. het wachten op een nieuw op te leveren huis dus ik denk dat het wel kan, alleen is het op veel plekken heel duur :? .
Ja die bedrijven vragen dan nogal wat! :? Misschien toch een idee om dan te kijken voor particulier iets te huren.
Misschien advertentie plaatsen op marktplaats???
Groetjes van Esmeralda & een poot van Senna
Ollie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Ollie »

Liams_Mum schreef:

Succes!!
Mijn moeder heeft idd ook een keer iets van 3 maanden in een vakantie huisje gezeten om dat de oplevering van het huis nog even op zich liet wachten. Zij had toen een huisje in Maarn, op de maarnse berg, niet ver van Amersfoort ook. Leuke huisjes, en wat ik me herinner, niet zo duur. Huisjes zijn in particulier eigendom. Misschien daar even op googlen!
Enne als jullie daar zitten, wil Ollie wel een keertje wandelen met die prachtige heren van je :wink:
Groetjes Saskia & Ollie
Afbeelding
Een Monika orginal!!
Liams_Mum
Speurneus
Speurneus

Bedankt Saski...bedankt voor de goeie tip!! Ik zal zeker er achteraan gaan en als we daar eenmaal zijn gaan we zeker een keer gezellig wandelen met de jongens! :D
Afbeelding
jessica
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door jessica »

Vrienden van ons zijn verhuisd naar Zeewolde en hebben daar dichtbij ook een huisje gehuurd omdat het huis niet afgebouwd nog was. Met plezier wil ik voor je navragen waar dat precies was. Ik herinner me vlak langs het veluwemeer en de prijs was ook niet superveel.
Afbeelding
©Monika
Liams_Mum
Speurneus
Speurneus

jessica schreef:Vrienden van ons zijn verhuisd naar Zeewolde en hebben daar dichtbij ook een huisje gehuurd omdat het huis niet afgebouwd nog was. Met plezier wil ik voor je navragen waar dat precies was. Ik herinner me vlak langs het veluwemeer en de prijs was ook niet superveel.
Dat zou geweldig zijn Jessica. Hoe meer tips hoe beter natuurlijk!!! :klasse:
Afbeelding
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

In Zeewolde kun je huisjes huren op het terrein van de RCN. Kun je ongetwijfeld op het internet zo vinden.
Ook niet ver van het dorp, handig voor boodschappen en zo. Fiets meenemen dan.
Mijn moeder heeft er een paar maanden gezeten toen haar huis in Zeewolde werd gebouwd, een aantal jaar geleden. :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

http://www.rcn.nl/centra/zeewolde/index.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit is hun website :)
Liams_Mum
Speurneus
Speurneus

Super bedankt dames...ik ga vanavond zodra de kindjes in bed liggen (en alles weer rustig is :? ) alles goed bekijken! :wink:
Afbeelding
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Als je het wat vind; er is vlak naast het terrein een gedeelte van het bos aangewezen als losloop gebied en naast het strand van de RCN is ook het hondenstrandje. Ideaal hoor. :) Ik loop er zelf regelmatig met de honden.
jessica
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door jessica »

Saskia.Bernadette schreef:Als je het wat vind; er is vlak naast het terrein een gedeelte van het bos aangewezen als losloop gebied en naast het strand van de RCN is ook het hondenstrandje. Ideaal hoor. :) Ik loop er zelf regelmatig met de honden.
ja dat is het idd! Toen ze al in hun nieuwe huis woonden zijn we er nog een keer geweest om te wandelen. HEERLIJK!
Afbeelding
©Monika
Plaats reactie