Pandoortje doet het echt heel leuk. We mochten een paar keer meetrainen met een groepje dat zich voorbereidt op een A-diploma omdat dit met mijn werktijden anders niet uit kwam (mijn Beppie heeft slechts een clubdiploma C) maar ze deed niet onder voor de rest, in tegendeel. Ikke apenootjesfier natuurlijk!
Ze trok goed door op de veel langere lijnen, over slootjes in een diagonale lijn was 'no problemo' , de lange sleep liep ze keurig af (ze nam alleen de gans niet mee maar ze liep wel keurig voor me uit de sleep opnieuw om mij naar de gans te brengen
En braaf dat ze is
Ramses is en blijft een idioot
We hebben nu wel een trainster die weet in te schatten hoe hij in elkaar zit en die vooral ook feeling heeft met reuen. Met haar aanwijzingen zie ik ook mijn Rammesie vooruit gaan en dat is heel prettig.
Tot nu toe kreeg ik bij Ramses als aanwijzing: Je moet hem goed op zijn donder geven want hij is ondeugend
Nu zie ik zijn aangeboren werkkwaliteiten steeds beter uit de verf komen en heb ik goede hoop dat wij dit jaar een diplomaatje gaan binnenslepen
Ik ben dus gewoon heel blij met deze nieuwe input en ik geniet ervan dat het zo goed aanslaat bij mij, Pandora en Ramses