Lieve zwaber

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Janneke

Lieve zwaber

Ongelezen bericht door Janneke »

Lieve zwabber,

Toen ik vanmorgen wakker werd lag mijn baasje lekker naast mij te slapen. Toen heb ik hem wakker gemaakt want ik moest poepen en plassen. Daarna kwam het vrouwtje naar beneden. En weet je wat?????? Ze kwam binnen met een groene bak..............

Afbeelding
...........met echt vlees erin :applaus: En dat is zooooooooooooooo lekker!!!!

Daarna moest ik gaan so.............socio...........socionogwattes gaan doen.

Afbeelding
Eerst kwam Sanne, die kwam vrouwtjes haar doen.

Afbeelding
Daarna gingen we naar de papa en de mama van het vrouwtje. Die hadden een feestje. Ze waren 31 jaar getrouwd of zoiets?? Weet niet wat dat is hoor. Maar het was wel gezellig!

Afbeelding
En daar heb ik ook geslapen.............

"s Aonds gingen we naar Ex.....Exar...........Exarnogwattes. Weer zo'n moelijk woord. Maar het was heel leuk daar! Er waren allemaal andere hondjes. Ik heb kennis gemaakt met Caine (flatcoat) en Glenn (border collie). Caine is heeeeeeeeeeeeel groot en Glenn ook. En ik vond het heel spannend maar ook heel leuk.
Joppe was ook mee. Vrouwtje zei dat het een hondenschool was. Want Joppe ging behendigheid doen. En ik mocht kijken. Maar dat was heel vermoeiend.........

Afbeelding

Dikke kus,

Cedro.
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:verliefd1: och kleine blubpiemie van me, wat doe je het goed, en wat een spannend leventje heb je nu al, je was er ook aan toe, de vleugeltjes moesten vliegen, en dat doen ze nu :verliefd1:
En die moeilijke woorden, zijn eigenlijk maar 1 woord hoor,dat ken je wel van hier :D FEESTJEEEEEEEEEEE :D
Je staat prachtig op de foto's, en je slaapt ook prachig op de foto's :D
Ik mis je wel, je bent tenslotte mijn enigste piemie he, maar je krijgt een mooi en actief leven, en we zullen elkaar nog vaak zien hoor lief manneke :verliefd1:
Sla je vleugeltjes uit, en maak iedereen blij met je levenslust he, dan ben ik ook gelukkig.
Knufs van jouw zwabbertje hoor manneke :verliefd1:
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Taffie

Ongelezen bericht door Taffie »

Oh hier krijg ik weer iedereen voor over me heen :oops: maar ik kan het niet laten het te vragen/zeggen.
Is dat niet een beetje veel indrukken voor een pup op één dag die ook maar pas 2 dagen bij je is?
Brown Bear

Ongelezen bericht door Brown Bear »

ik vind van niet , janneke weet heel goed waar ze mee bezig is en zoals je ziet op de foto's is cedro niet continu aan het rennen of spelen .

en vandaag lekker een relax dagje :D , geniet ze hoor meis van je blubpiemie :klasse:
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Lekker socionogwattesen hoor Cedro !!! Woorden zijn niet belangrijk.... Als het maar gezellig is....
Esmeralda
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Esmeralda »

:verliefd1: Ohw wat een schatje! Doe je best hoor Cedro!
Groetjes van Esmeralda & een poot van Senna
Nienke & Foofer

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

Ohh heerlijk! Lekker genieten en slapen!
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

wat een heerlijk mannetje :verliefd1: geniet er van,ze zijn zo weer groot,en het blijft toch speciaal een pup he :oops:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Janneke

Patricia, Brown bear heeft gelijk. Ik weet heel goed wat ik doe :wink: . Dit lijkt heel veel maar Cedro heeft heel veel geslapen. We zijn ook maar even bij mijn ouders geweest. En het grootste gedeelte van de dag waren we thuis. Alleen dat zie je niet. En inderdaad, het is zoals Brown bear zegt, vandaag is een luierdag........
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sascha »

Fijn dat het zo goed gaat met Cedro, geniet maar fijn van je kleine pupje :)
Voordat je het weet is het een grote pup :)
Afbeelding
Caatje61

Ongelezen bericht door Caatje61 »

Sascha schreef:Fijn dat het zo goed gaat met Cedro, geniet maar fijn van je kleine pupje :)
Voordat je het weet is het een grote pup :)
Dat kun je zeggen jah, wij hadden ook een pup. Maar dat is ze nu niet meer. Ze is nu redelijk groot en heel ondeugend. Geniet van je kleintje (nu hij nog klein is).
Lindsay88
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lindsay88 »

het blijft een lekker ding hoor! :verliefd1: ik zie dat hij al helemaal gesetteld is! :D
Liefs, Lindsay & Tessa
Taffie

Ongelezen bericht door Taffie »

Janneke schreef:Patricia, Brown bear heeft gelijk. Ik weet heel goed wat ik doe :wink: . Dit lijkt heel veel maar Cedro heeft heel veel geslapen. We zijn ook maar even bij mijn ouders geweest. En het grootste gedeelte van de dag waren we thuis. Alleen dat zie je niet. En inderdaad, het is zoals Brown bear zegt, vandaag is een luierdag........
Oke als jij weet wat je doet is het goed maar als iemand die nog niet zoveel weet dit leest denkt die misschien oh leuk gelijk de tweede dag bij iedereen op visite en op pad. Geeft dan misschien een verkeerd beeld begrijp je wat ik bedoel. 8)
Janneke

Taffie schreef:
Janneke schreef:Patricia, Brown bear heeft gelijk. Ik weet heel goed wat ik doe :wink: . Dit lijkt heel veel maar Cedro heeft heel veel geslapen. We zijn ook maar even bij mijn ouders geweest. En het grootste gedeelte van de dag waren we thuis. Alleen dat zie je niet. En inderdaad, het is zoals Brown bear zegt, vandaag is een luierdag........
Oke als jij weet wat je doet is het goed maar als iemand die nog niet zoveel weet dit leest denkt die misschien oh leuk gelijk de tweede dag bij iedereen op visite en op pad. Geeft dan misschien een verkeerd beeld begrijp je wat ik bedoel. 8)
Ik snap je :wink: .
Xena
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Xena »

Ik had het ook niet gedaan. Laat een pup toch eerst eens aan zijn nieuwe huis wennen. Ze krijgen al zoveel te verwerken in hun jonge leven. Uit hun nest weg, een andere omgeving en ander voer. Het is nogal niet wat. Je hebt er bij die dus compleet aan de schijterij gaan hiervan en de fokkers maar z'n best doen op keurige drollen :?
Pupkopers bij mogen dit niet maar goed dit is mijn mening en ik neem aan dat je het beste voor heb voor je pup.
Afbeelding
Groetjes Marijke
31.3.2001 Tinüviel Moriquendi van de Buckiscope
13.6.2006 Precious Give en Take van Sophies Home
26.9.2007 Sallyjo's weather or not
14.9.2008 Greenwood Lodge Miss Phoebe
15.2.2009 Tropical Zanzibar van 't Chielewout
6.10.2005 Precious Neelix van 't Chielewout
01.6.2009 Extremely Cute de L'etang balancet
Plaats reactie