Vol trots hierbij 3 foto's van Youri die ik gisteren op zijn 14e verjaardag van hem heb gemaakt. Wat een feest is het hier in Huize Van Ginkel en dat al twee dagen. Het zit namelijk zo, Youri is geboren op 13 maart om 16.50, maar na hem zijn er nog meer pups geboren, ook op 14 maart dus dan komt het nestje op de 14e te staan. Maar ja, ik weet dat hij een dag eerder (kwispelend) op de wereld is gekomen dus vieren wij het officieel de 13e maar we zijn niet kinderachtig en vieren het dan (volgens de stamboom) ook op de 14e. We hebben hem heel erg verwend want ik ben zo gelukkig dat hij er nog steeds is. Ik zie net dat er al veel felicitaties voor hem op het Forum staan. Allemaal héél hartelijk bedankt hiervoor. Het is echt feest hier!! Dikke knuffel vcor jullie allemaal van ons!
hé, daar is de jarige! En wat is het nog een knappert, hij heeft een mooie kop zeg!
gefeliciteerd lief oud mannetje en baasje Alice!!! Geniet nog lang en veel van elkaar!!!
Nou Youri, dubbel gefeliciteerd dan maar. Je hebt nog echt die lieve zoete Bos Beerschoten kop. Ik hoop dat er nog een fijne tijd voor je mag komen.
Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden) Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009 Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012 Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013 Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016