Wij gaan in de meivakantie een midweek naar de Kempervennen.
Sloeber gaat gewoon met ons mee.
Weet iemand mischien of de honden ook mee mogen in de plaza(heet het zo?dat overdekte centrum in ieder geval)
Nee, honden zijn binnen in de parc-plaza niet toegestaan. Wij zijn ook geweest en dachten slim te zijn om lekker vroeg te komen, want dan kan je alvast op een terrasje of zo in de plaza zitten. Maar we waren alleen vergeten dat hondjes niet in de plaza mogen.........
Volgens mij zijn ze nergens welkom in de plaza van Center parcs. Wij zijn al bij verschillende geweest en Diesel mocht nergens mee naar binnen... Is altijd wel jammer, want vind het toch altijd wel gezellig als hij mee kan.
Ze maken zo mooi reclame,dat huisdieren er ook welkom zijn......
Maar goed,dan moeten we daar dus ff rekening mee houden.
En inderdaad,dan heeft eerder gaan weinig zin,loop je daar ook maar wat rond.
Zoals hiervoor ook al gezegd, in de voorwaarden van CP staat volgens mij ook dat de honden (hulphonden uitgezonderd) niet welkom zijn in de plaza´s. Maar als je een beetje mazzel met het weer hebt, kun je goed buiten op de terrasjes zitten en de omgeving van het park is super om te wandelen. Ook al is het park zelf ook de moeite wel waar mede qua zijn afmeting.
In ieder geval veel vakantieplezier in de meivakantie!!
Ik ben al vaker op het park geweest,maar nog nooit met een hond.
En inderdaad als het weer meezit is het op de terrasjes ook goed toeven en wandelen is daar altijd mooi.
Heb er in ieder geval zin in,we gaan niet in een huisje,maar op zo'n nieuwe woonboot,ben erg benieuwd.