Bowy schreef:Oooowwwww Wat is het toch een knappe vent!!!
Hoe is je eerste nacht gegaan??
Het is best goed gegaan. Barry kwam heel even om een uur of 3, maar hij jankte heel even en toen was het stil en toen kwam hij om kwart voor 7. En de bench was nog droog, dus eigenlijk mag ik niet klagen Nu maar hopen dat hij het vannacht ook zo goed doet
Misschien kunnen Lola en Boyka een actiegroep beginnen: hoe krijg ik zo'n klein mormel uit mijn mand
Geweldig om te zien en te horen dat het bij jullie ook goed gaat. Hier zijn ze ook al helemaal aan elkaar verknocht. Gister ging Marcel even een uurtje met Lola weg en toen zat Charlie piepend bij het hek.
We mogen dus niet klagen, maar stiekem doe ik het toch.... ik ben nog wel een beetje moe...... hihi
Natascha schreef:Misschien kunnen Lola en Boyka een actiegroep beginnen: hoe krijg ik zo'n klein mormel uit mijn mand
Geweldig om te zien en te horen dat het bij jullie ook goed gaat. Hier zijn ze ook al helemaal aan elkaar verknocht. Gister ging Marcel even een uurtje met Lola weg en toen zat Charlie piepend bij het hek.
We mogen dus niet klagen, maar stiekem doe ik het toch.... ik ben nog wel een beetje moe...... hihi
Vanmorgen ging mijn man Boyka uitlaten om 8 uur en daar was Barry niet mee eens. Hij heeft de hele buurt wakker geschreeuwd in zijn bench Maar afgelopen nacht heeft hij niet gepiept of gejankt. En heeft door geslapen tot half 8 Dus ons hoor je niet klagen