Jochem wist even niet wat hij er mee moest maar kwam het toch brengen! Ik weet niet wie er trotser was,hij of ik. Ik was in ieder geval super trots op mijn pupsel en wat is het toch heerlijk om zo samen met je hond bezig te zijn!
Jochem was vandaag weer op puppy jachttraining
-
Koor
- Hele grote hondenneus

Jochem was vandaag weer op puppy jachttraining
Vandaag voor de 2e keer naar de puppy jachttraining geweest en wat hebben we weer een plezier gehad. Jochem heeft vandaag voor het eerst een sleepje moeten volgen. Het vond het wel een beetje moeilijk maar aan het eind wachtte een beloning....een klein dood eendje
Jochem wist even niet wat hij er mee moest maar kwam het toch brengen! Ik weet niet wie er trotser was,hij of ik. Ik was in ieder geval super trots op mijn pupsel en wat is het toch heerlijk om zo samen met je hond bezig te zijn!
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
brigitte064
- Hele grote hondenneus

Ik mag toch wel hopen dat het bij deze ene keer is gebleven met die eend...
Het is prima een pup kennis te laten maken met veerwild, maar na een keertje moet dat dan ook gedaan zijn he, je wilt per slot van rekening toch eerst eens de basis er goed inhebben...en dat doen we met dummies
Veel trainingsplezier!!
Het is prima een pup kennis te laten maken met veerwild, maar na een keertje moet dat dan ook gedaan zijn he, je wilt per slot van rekening toch eerst eens de basis er goed inhebben...en dat doen we met dummies
Veel trainingsplezier!!

-
Tilly
- Speurneus

- Contacteer: