Britt en Dior op de Clubdiplomadag te Delft
-
Naomie
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Britt en Dior op de Clubdiplomadag te Delft
Vandaag was in Delft de clubdiploma dag. We hadden hier Britt en Dior voor ingeschreven. Jaja, 4 maanden na de bevalling vonden we Britt al weer fit genoeg voor zulkse inspanningen. Gisteren zijn ze al onderweg gegaan met Rick om bij een collega fokker in de buurt te kunnen slapen en vanmorgen stonden ze fit op het veld.
Enkele andere deelnemers hadden er wat meer moeite mee "Ach zo.... de show hondjes komen ook een prrrrroefje lopen ?" ( lees: nog wel even een neerbuigende houding er bij)
De eerste proef was verloren apport te land met de wind in de rug , en dezelfde man met die mooie uitspraak die voorrrr de A opging vloog errr gelijk uit. Meneer pakt over de zeik zijn spullen en gaat mopperend gelijk weer huiswaarts...
Dior had deze proef ook niet behaald, maar voor zo'n jong hond vind ik dat niet gek. Verder zijn we supertrots op alles wat ze gedaan hebben vandaag:
Britt:
Aangelijnd en los volgen 9
Uitsturen en komen op bevel 9
Houden van de aangewezen plaats 8
Apport te land 8
Apport uit diep water 8
Verloren apport te land 6
Markeerapport te land 6
Apport over diep water 10
resultaat: B Diploma
Dior:
Aangelijnd en los volgen 7
Uitsturen en komen op bevel 7
Houden van de aangewezen plaats 10
Apport te land 7
Apport uit diep water 8
Verloren apport te land 0
Markeerapport te land 7
Resultaat: C Diploma
Enkele andere deelnemers hadden er wat meer moeite mee "Ach zo.... de show hondjes komen ook een prrrrroefje lopen ?" ( lees: nog wel even een neerbuigende houding er bij)
De eerste proef was verloren apport te land met de wind in de rug , en dezelfde man met die mooie uitspraak die voorrrr de A opging vloog errr gelijk uit. Meneer pakt over de zeik zijn spullen en gaat mopperend gelijk weer huiswaarts...
Dior had deze proef ook niet behaald, maar voor zo'n jong hond vind ik dat niet gek. Verder zijn we supertrots op alles wat ze gedaan hebben vandaag:
Britt:
Aangelijnd en los volgen 9
Uitsturen en komen op bevel 9
Houden van de aangewezen plaats 8
Apport te land 8
Apport uit diep water 8
Verloren apport te land 6
Markeerapport te land 6
resultaat: B Diploma
Dior:
Aangelijnd en los volgen 7
Uitsturen en komen op bevel 7
Houden van de aangewezen plaats 10
Apport te land 7
Apport uit diep water 8
Verloren apport te land 0
Markeerapport te land 7
Resultaat: C Diploma

-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
Julia R
-
saskia burghout
- Grote hondenneus

- Contacteer:
-
toos
-
Naomie
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
AnjaS
- Speurneus

Goed gedaan! Gefeliciteerd met de diploma's toppie!
tja, dat neerbuigende en een soort van jalouzie...dat viel mij ook op bij Clubdiplomadagen die wij wel gelopen hebben...
Ach, ik kom voor m'n plezier met m'n hond en te zien hoever we staan en waar we weer op kunnen oefenen.., voor de rest denk ik het mijne ervan...
tja, dat neerbuigende en een soort van jalouzie...dat viel mij ook op bij Clubdiplomadagen die wij wel gelopen hebben...
Ach, ik kom voor m'n plezier met m'n hond en te zien hoever we staan en waar we weer op kunnen oefenen.., voor de rest denk ik het mijne ervan...

Dank je wel Anca
-
margreet
- Grote hondenneus

-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
Tilly
- Speurneus

- Contacteer:
Wauw, van harte. Wij hebben net les 6 gehad, morgen 7 dus ook wij zijn er nog niet aantoe, hoewel Akka vorige week met Houden van de aangewezen plaats symbolisch een 10 kreeg
Super hoor... van zulke cijfers ga ik dromen.
Wie weet helpt het 
Super hoor... van zulke cijfers ga ik dromen.
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*