dit had ik per ongeluk bij een andere categorie gezet, maar hier vertel je natuulijk dat je je C hebt gehaald met je hondje! Afgelopen zaterdag in Tilburg. waren er meer van jullie daar?
heej wat leuk gefeliciteerd!! Wij zijn niet geweest. Voorlopig is het voor mij sowieso alleen nog kijken. Juna is nog te jong om met wild te gaan werken. In september ga ik de eerste onderlinge workingtest met haar doen en in oktober (mits ze niet loops is) ga ik naar de fokkerskring. Het werken met wild wacht ik nog een jaartje mee.
Ik had in mijn berichtje ook een link gezet naar de weblog van Xena, waar het verslag te lezen staat. Maar deze link is eruit gehaald? Heb ik de regels niet goed gelezen misschien? Zo is het natuurlijk wel een heeeel kaal berichtje. Dus nog een keer de link, en anders zoeken via google op labradorxena. http://labradorxena.blogspot.com/2009/0 ... innen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gefeliciteerd
Ik durf het met Luna nog niet aan, anders zouden we aanstaande zaterdag haar C diploma kunnen halen. Maar aangezien ze nogal eens een drakerige bui heeft wacht ik gewoon tot ze iets stabieler is
Groetjes Lin en een van Max en een van Luna, Doran en Zinzi