De meesten van jullie weten wel dat Dick, mijn man, jager is.
Vanmorgen is hij weer wezen jagen en heeft Bodi weer veel ganzen binnen gebracht. Hij kreeg zelfs complimenten van een echte hondenman dat Bodi het zo netjes doet
Zijn er mensen die echt met de jacht(training) bezig zijn en wellicht een keer mee willen met Dick om te kijken hoe dat gaat en hoe hun hond het doet? Hij neemt niet zomaar iemand mee, maar alleen echt geïnteresseerden die weten hoe het spelletje werkt.
Ik wil wel... maar pas als Ramses wat stabieler is
Hij wil heel graag werken en doet het de ene keer heeeeeeel goed en de andere keer is hij tè enthousiast en wordt het rommelig.
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
Ja met Tako zou wel een keer heel graag mee willen. We zijn fanatiek aan het trainen. Regelmatig een wedstrijd. Ga in sept. voor de eerste keer een knjv meelopen.
Met warm wild hebben we nog geen ervaring.
Eerst maar eens naar de workingtesten en veldwedstrijden maar ik houd het graag als optie open tegen de tijd dat Juuntje is uitgegroeid en in de wedstrijden goed werkt vroeg opstaan is voor mij geen enkel probleem dus dat is voor mij in elk geval geen bezwaar
Ow wat een gaaf aanbod! Maar ook ik durf het niet aan met Max hoewel
hij met echt wild niet rommelt maar gelijk terugkomt. Zou wel een x mee
willen zonder hond om te kijken hoe dat eraan toegaat maar kan me
voorstellen dat je man niet o allemaal pottekijkers zit te wachten
Mike ♂ (Tricky Mike v.d. Mediaan/herplaatser(08-09-1990 tot 24-12-1996))
Beagle ♂ (Grienwolder Clownesque Beagle (15-09-1994 tot 12-06-2005)
Toos is ook al een paar keer met Neelix mee geweest dus die weet een beetje hoe het werkt allemaal. Ik verwacht haar ook nog een keer met allebei haar hondjes
Ik ben niet niet in de jacht actief, dus persoonlijk zou ik geen gebruik maken van jullie aanbod, maar ik vind het wel een ontzettend leuk aanbod! Zo kan je eens proeven van de "echte" jacht!
groetjes, Lien
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Bodi is vanmorgen weer meegeweest en hij was de enige hond op dat stukje land en moest dus alle apporten binnen brengen. Dat deed hij echt perfect! Hij behoefde geen correctie, overzag alles zelf, ging elk apport halen ook als die heel veel lag en alle verloren wild heeft hij ook opgezocht en binnen gehaald