Ik vind dat mama Rebel en papa Neelix goed hun best gedaan hebben

Dan kan ik helaas (weer) niet!toos schreef:Het is echt een plaatje van een griet al zeg ik het zelf...Maar ik ben bevooroordeeld
Waarom kom je niet naar de show in Assen in september van de NLV?

Mmmm jammer...Bleiswijk komt er nog aan in november en de winner idem.Marlotte schreef:Dan kan ik helaas (weer) niet!toos schreef:Het is echt een plaatje van een griet al zeg ik het zelf...Maar ik ben bevooroordeeld
Waarom kom je niet naar de show in Assen in september van de NLV?Maar als je nog eens een keer een leuke show weet dan hoor ik het graag! Want ik wil wel heel graag een keer met haar showen! Lijkt me gewoon leuk

Ach weg kwijlen bij eigen kroost mag tochTika Trails schreef:Ben net zo bevooroordeeld.....toos schreef:Het is echt een plaatje van een griet al zeg ik het zelf...Maar ik ben bevooroordeeld
Waarom kom je niet naar de show in Assen in september van de NLV?Wat een lekker meissie is het aan het worden hé!! Net 8 maand oud...
Groetjes, Bianca

Oke, ik ga is even kijken wanneer ik kan!toos schreef:Mmmm jammer...Bleiswijk komt er nog aan in november en de winner idem.Marlotte schreef:Dan kan ik helaas (weer) niet!toos schreef:Het is echt een plaatje van een griet al zeg ik het zelf...Maar ik ben bevooroordeeld
Waarom kom je niet naar de show in Assen in september van de NLV?Maar als je nog eens een keer een leuke show weet dan hoor ik het graag! Want ik wil wel heel graag een keer met haar showen! Lijkt me gewoon leuk