Ik heb voor Noah een nieuw tuigje nodig, zijn eerste is veel te klein en die ik daarna heb gekocht is stuk
Het valt mij alleen op dat ik heel weinig tuigjes in de dierenwinkels zie liggen en wel heel veel leuke halsbanden (maar ik wil perse een tuigje voor Noah)
Heeft iemand enig idee waar ik leuke en stevige tuigjes kan vinden?
Op internet kijken is geen optie want Noah heeft geen normale puppymaat en hij moet ze dus echt passen.
Bedankt voor je snelle reactie! ik heb even gekeken op internet maar ik zie dat je de halti harnas alsnog aan een halsband vast moet maken? en ik wil eigenlijk liever niks om Noah zijn nek heen hebben. (dat is teminste de enigste die ik kan vinden op internet)
Noah
Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
ik gebruik idd een extra halsband, voor als ie zich uit zn tuig weet te wurmen. Dan zit ie tenminste nog vast
In principe hoeft fit niet per se. Je kunt dit tuig op de rug vastklikken en op de borstkas. Je kunt dus een dubbelle lijn gebruiken of een politielijn die je aan beide ringen vast kunt maken.
Je kunt er ook voor kiezen slechts een ring te gebruiken.
Ik vind het een erg fijn tuigje. Waarbij ze ook niet met de poten ergens door moeten.
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Allemaal bedankt voor de reacties!
wij gaan voor de K-9 tuig, kan iemand mij vertellen of ze ook bij de dsz te koop zijn of alleen via internet ik vind het via internet namelijk erg moeilijk omdat we hem dan niet kunnen passen.
Noah
Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Is het je gelukt om aan dat tuigje te komen? Anders verkopen ze in Almere (zag dat je uit Lelystad komt) wel Hurttatuigjes bij het Dierenpunt in Almere Haven. Daar kun je wel passen eventueel. Bij ons was de eerste keus ook niet goed, dus internet was geen optie.
Groetjes, Marianna