Mijn Kanjer....

Is je Labrador overleden, maar wil je er graag nog eens over praten? Deel hier je gevoelens met lotgenoten.
Brunoboy

Mijn Kanjer....

Ongelezen bericht door Brunoboy »

Vandaag is onze kanjer alweer 4 maanden overleden, ik wilde daar samen met jullie bij stil staan.......
Afbeelding
Bruno wij denken aan jou......
Veel liefs, en vele dikke knuffels!
Baasje Jos en Vrouwtje Joke

Lieve Bruno,
Jij was zo lief,
jij was mijn hartedief.
Op het moment dat ik je zag,
ooooo, dat was zo’n mooie dag.
Je keek mij aan,
En ik kon je ogen niet weerstaan.
Vanaf dat moment hoorde je bij mij,
We liepen in het bos zij aan zij.
En dan gaf je me een zoen,
Nu weet ik niet meer wat ik zonder jou moet doen.
Je was zo lief,
Jij bent mijn hartedief.
Mijn zonneschijn,
Door alleen maar mijn hond te zijn
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Lieve Joke, weer een moeilijke dag voor je, hé? 4 maanden, wat is 4 maanden? Wat een lieffie is het ook. Ik wil je wel opbeuren maar aan mij heb je eigenlijk ook niet veel. Probeer niet te verdrietig te zijn (moet ik zeggen, de tranen lopen al weer langs mijn wangen). Ik denk aan je. Veel liefs Alice.

"Als het donker wordt, worden de sterren zichtbaar".
Afbeelding
Brunoboy

Ongelezen bericht door Brunoboy »

Alice van Ginkel schreef:Lieve Joke, weer een moeilijke dag voor je, hé? 4 maanden, wat is 4 maanden? Wat een lieffie is het ook. Ik wil je wel opbeuren maar aan mij heb je eigenlijk ook niet veel. Probeer niet te verdrietig te zijn (moet ik zeggen, de tranen lopen al weer langs mijn wangen). Ik denk aan je. Veel liefs Alice.

Alice bedankt voor je reactie..
Ik heb wel wat aan jou, dat weet je, want die lieve en zeker de opbeurende woorden doet mij goed!
Ik kan niet zomaar zeggen om niet verdrietig te zijn, het zijn toch wat dagen, daar kun je niet zomaar zeggen, ik ben niet verdrietig, ik denk dat jij dat wel snapt wat ik hier mee bedoel....
Alice, wij moeten ons er doorheen zetten, en dat is heel, heel erg moeilijk. Elke dag een traan, en dat mag toch wel, is het niet?

Bruno en Youri was ons alles, en dat laten wij hier op dit forum ook wel merken, wie dan reageerd vind ik heel tof en waardeer het ook echt!

Liefs, Joke
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Brunoboy schreef:
Alice van Ginkel schreef:Lieve Joke, weer een moeilijke dag voor je, hé? 4 maanden, wat is 4 maanden? Wat een lieffie is het ook. Ik wil je wel opbeuren maar aan mij heb je eigenlijk ook niet veel. Probeer niet te verdrietig te zijn (moet ik zeggen, de tranen lopen al weer langs mijn wangen). Ik denk aan je. Veel liefs Alice.

Alice bedankt voor je reactie..
Ik heb wel wat aan jou, dat weet je, want die lieve en zeker de opbeurende woorden doet mij goed!
Ik kan niet zomaar zeggen om niet verdrietig te zijn, het zijn toch wat dagen, daar kun je niet zomaar zeggen, ik ben niet verdrietig, ik denk dat jij dat wel snapt wat ik hier mee bedoel....
Alice, wij moeten ons er doorheen zetten, en dat is heel, heel erg moeilijk. Elke dag een traan, en dat mag toch wel, is het niet?

Bruno en Youri was ons alles, en dat laten wij hier op dit forum ook wel merken, wie dan reageerd vind ik heel tof en waardeer het ook echt!

Liefs, Joke
Elke dag een traan mag zeker, meid, dat hoort erbij. Ze zijn zo lang bij ons geweest. Ik ben nu bijna een half jaar verder maar ik mis mijn grote vriend enorm! Ik mis zijn warme lijf, zijn heerlijke geurtje, zijn mooie bruine ogen, ik mis alles! Ik denk dat ik het de rest van mijn leven bij me zal dragen, het gemis van mijn allerliefste schat. Het beste hoor, en je weet het, ik ben er voor je. Dikke knuffel van Alice.
Afbeelding
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aileen »

4 maanden alweer... wat gaat dat zooo snel :(

Mijn lieve schat zou volgende week 15 jaar worden en op 17 november is hij alweer 4 maanden uit ons midden.

Ik voel met je mee, Joke. Ik mis mijn lieverdje nu nog zooo erg. elke dag denk ik aan hem, elke dag ben ik bezig om zijn albums zo mooi conmpleet te maken! En regelmatig huil ik nog om hem!!

Ik kijk af en toe op Bruno's site, wat een lieverdje was en is hij!! Hij leeft voort in onze harten en ooit... ooit zie je hem weer terug!!
Afbeelding
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
Plaats reactie