Om Asta niet teveel stress te bezorgen ivm in en uitlopen van de aannemer en consorten is ze gisteren mee naar huis gegaan met mijn ouders. We lopen naar hun auto, hup de achterbak in en vervolgens deurtje en asjemenou vrouwtje stapt niet in

blaf een paar keer, hou vrouwtje goed in de gaten tijdens het wegrijden maar helaas ze komt niet mee

de hele avond goed de voordeur in de gaten gehouden, wilde niet slapen (ze lag volgens mijn moeder te knikkebollen). Toen bij het hondje van mijn ouders in de hal slapen, door het raam mijn moeder goed in de gaten houden.
Vanochtend nog steeds geen vrouwtje, blijf maar bij de deur zitten want dan komt ze me vast snel ophalen. Maar helaas om 11 uur nog steeds geen vrouwtje en ik mag niet bij de tochtige deur zitten, moet in de woonkamer maar ik ga zo liggen dat ik de ramen en de deur in de gaten houdt. 11.30 nog steeds geen vrouwtje

dan maar piepen en janken want ik wil het vrouwtje. Mijn moeder maar een rondje dijk gaan wandelen met de hondjes (8km) en toen ging ze eindelijk rustig liggen.
Was zo raar stil thuiskomen in een leeg huis en geen asta om me te begroeten

geen lekkere lande wandeling, geen asta op bed, zoals normaal als ik zit te internetten of tv te kijken

en ze is alleen maar uit logeren.