Asta is uit logeren vanwege de aannemer & de verbouwing

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Asta is uit logeren vanwege de aannemer & de verbouwing

Ongelezen bericht door AnP »

Om Asta niet teveel stress te bezorgen ivm in en uitlopen van de aannemer en consorten is ze gisteren mee naar huis gegaan met mijn ouders. We lopen naar hun auto, hup de achterbak in en vervolgens deurtje en asjemenou vrouwtje stapt niet in :shock: blaf een paar keer, hou vrouwtje goed in de gaten tijdens het wegrijden maar helaas ze komt niet mee :( de hele avond goed de voordeur in de gaten gehouden, wilde niet slapen (ze lag volgens mijn moeder te knikkebollen). Toen bij het hondje van mijn ouders in de hal slapen, door het raam mijn moeder goed in de gaten houden.
Vanochtend nog steeds geen vrouwtje, blijf maar bij de deur zitten want dan komt ze me vast snel ophalen. Maar helaas om 11 uur nog steeds geen vrouwtje en ik mag niet bij de tochtige deur zitten, moet in de woonkamer maar ik ga zo liggen dat ik de ramen en de deur in de gaten houdt. 11.30 nog steeds geen vrouwtje :cry: dan maar piepen en janken want ik wil het vrouwtje. Mijn moeder maar een rondje dijk gaan wandelen met de hondjes (8km) en toen ging ze eindelijk rustig liggen.

Was zo raar stil thuiskomen in een leeg huis en geen asta om me te begroeten :( geen lekkere lande wandeling, geen asta op bed, zoals normaal als ik zit te internetten of tv te kijken :oops: en ze is alleen maar uit logeren.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Hopelijk kan Asta gauw weer terug komen :)
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

hoelang blijft asta bij je ouders? en is ze wat rustiger?
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Minimaal een week, maar waarschijnlijk twee. Ze is nu wel wat rustiger maar zit/ ligt regelmatig voor het raam of de deur met een piep of 2 zo van waar blijft het vrouwtje nou.
Ik heb haar eerder weggebracht voor vakanties, voor het eerst dus alleen thuis. Rare ervaring en niet voor herhaling vatbaar moet ik zeggen. Als het meezit nog 3 nachtjes en als het tegenzit nog 11 nachtjes.
roef
Speurneus
Speurneus

:duimen:
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Pffffffff................ik zou mijn maatje ook erg missen! :(
Sterkte met de tijdelijke scheiding! :wink: :goodluck: :duimen:
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
missjay

Ongelezen bericht door missjay »

Ik moet er ook niet aan denken, maar ook hier gaat dat gebeuren. We gaan volgend jaar verhuizen en dan moeten ze ook alle 3 een weekje of zo ergens logeren. Gelukkig hebben ze elkaar dan, maar ik zal ze zeker missen.
Succes nog en heel veel sterkte (ook voor Asta)
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Bedankt voor de lieve reacties. Voel me wel een beetje een aansteller met de zorgentopics van anderen. Iedere dag nu mijn moeder bellen om te horen hoe het gaat.

3 weken dat is erg lang maar het is wel lekker dat ze elkaar hebben. Daarom ben ik blij dat mijn ouders ook een hondje hebben wat asta goed kent.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

O, wat kan het huis dan leeg zijn... niks aan!
En dan die ogen als je ze 'in de steek' laat :cry:
Gelukkig is het maar tijdelijk, laat die aannemer opschieten.

Wij brengen ze twee keer per jaar een weekend naar een vast oppasadres en we vinden het vreselijk.
Ze hebben het daar echt goed en Pandora is helemaal verliefd op één van die 'jongens', ze ligt bij hem op de bank te kroelen (doet ze bij ons niet) en ze krijgt zelfs de kans om bij hem in bed te kruipen. Ze worden straalverwend en hebben het ook echt heel leuk, zeker als hun vriendjes er ook nog zijn.

Maar... die ogen van Pandora als we ze daar afleveren :cry:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Pandora schreef:O, wat kan het huis dan leeg zijn... niks aan!
En dan die ogen als je ze 'in de steek' laat :cry:
Gelukkig is het maar tijdelijk, laat die aannemer opschieten.
Die oogjes inderdaad, ze had echt zoiets van huh :shock: :cry: en zoals het er nu naar uitziet (en ik zit ze echt achter de vodden) is het nu nog 10 nachtjes slapen voordat ze weer thuis is.

Dat is ook het verschil met op vakantie gaan, dan ben je niet thuis en dan is het anders. Nu ben ik thuis en is het huis leeg. Wat ik eigenlijk niet gewend ben want ik heb altijd huisdieren gehad.

Vandaag ging het wel weet beter, Noa een labrador in het dorp vind het erg leuk om met asta en het hondje van mijn ouders te spelen :)
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Pffff het kan zo akelig stil zijn dan bah maarre ga je het weekend niet naar Asta toe om lekker met haar te knuffelen en te wandelen?? Succes met de verbouwing maar hopen dat het snel klaar is en dat je labje weer lekker bij jou kan zijn :groteknuffel:
Groetjes van Erna
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ik ga morgen een dagje asta knuffelen en wandelen :D oh je en een surprise maken. Zondag moet ik helaas het een en ander doen in mijn huis en het is toch 100 km heen en 100 km terug :( dus dat gaat niet.
Jron

Ongelezen bericht door Jron »

Leuk, een dag met je hond is een dag goed besteed. Leuke dag gehad?

Ik vind het al vervelend als ik naar mijn werk moet en Yana beneden bij mijn schoonouders achter moet laten (als mijn vriendin niet thuis is).
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Heerlijk dagje gehad gisteren met asta, sprong bijna over me heen toen ze me zag :D en gelijk op schoot hangen ne niet weg te meppen. Dus ben gelijk gaan wandelen, lekker lang rondje met de hondjes door de polder. En daarna lekker op de bank gehangen met haar half op schoot. ze vind zichzelf namelijk nog een echt schoothondje :D .

Maar na het eten kon ik geen stap zetten zonder over haar te struikelen. Wat zijn ze toch slim, ze had echt door dat ik na het eten weer weg zou gaan. En dan dat koppie bij het weggaan :cry:

Ik heb besloten dat ik haar vrijdagavond ga ophalen na het werketentje. Ook al ben ik dan rond middennacht pas weer thuis. Anders moet ik nog een dag wachten, dus nog 5 nachtjes zonder asta.
roef
Speurneus
Speurneus

5 nachtjes nog,dat is nog te overzien. moeilijk hoor,maar de stress van een huis in de verbouwing is ook niet alles.
ik tel met je af :D

VIJF :wink:
Plaats reactie