Weer eens een filmpje van Isa!

Plaats hier je filmpjes over Labradors.
MarlinH

Weer eens een filmpje van Isa!

Ongelezen bericht door MarlinH »

Isa in het park!

Dit filmpje heb ik een paar weken terug gemaakt, de kwaliteit is echter heel slecht.. toch wou ik hem hier even neerzetten.. Is t geen schatje? :verliefd1:

(het filmpje begint met een paar fotos gevolgt door wat filmpjes)
http://www.youtube.com/watch?v=l5dyZRbiUXE" onclick="window.open(this.href);return false;
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

roef wil weer eens met isa buiten spelen :D ,of ik dat een goed idee vind dat is een ander verhaal :twisted:
gister speelde hij heeeel leuk met een bordercollieteef en roef dacht ineens:kom laten we eens leuk labralollie`s maken :oops: :oops:
vonden we niet zo`n sterk plan.

isa is een mooie dame aan het worden hoor marlin,ze heeft een breder koppie gekregen :verliefd1:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

wat een mooi filmpje
De muziek past er heel goed bij.
Isa is een hele knappe meid :verliefd1:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat een leuk filmpje!! :D
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Een lieve, blije en vrije lab :verliefd1:
Leuk filmpje!
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
MarlinH

Ongelezen bericht door MarlinH »

roef schreef:roef wil weer eens met isa buiten spelen :D ,of ik dat een goed idee vind dat is een ander verhaal :twisted:
gister speelde hij heeeel leuk met een bordercollieteef en roef dacht ineens:kom laten we eens leuk labralollie`s maken :oops: :oops:
vonden we niet zo`n sterk plan.

isa is een mooie dame aan het worden hoor marlin,ze heeft een breder koppie gekregen :verliefd1:
Haha nee daar zitten wij ook niet op te wachten! :lol:
Roef wil echt altijd spelen he? Isa niet, zij gaat meestal eerst op dr rug liggen, dan snuffelen en dan heeeel snel verder lopen. :P Met bekende honden speelt ze soms wel..Had ze vroeger niet maargoed ze is wel een aantal keer "gebeten"(niet doorgebeten ofzo hoor!) Maar wij vinden het niet zo erg want we zijn nog altijd bang voor haar pootjes, jij ook nog? Alles nog steeds goed met Roef? :)
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

met roef gaat het weer als vanouds gelukkig :D al dacht hij vanmorgen niet aan spelen :?
vanmorgen kwam er een mooie halflab dame langs die loops geweest is,ik hem netjes aan gelijnd,want tja je bent een testosteronbom of niet he :twisted: .dame en haar baas zijn verder gelopen en na een paar minuten dacht ik :roef kan wel weer los..................FOUT!!
een gele flits stoof over het veld achter de dame aan.gelukkig heeft de baas van zijn vriendinnen een fiets en ik op het fietsje door de blubber achter mijn hitssige monster aan :evil: :evil:
ik was bijna op het fietspad(hijg hijg :( astma) toen hij met een brede grijns weer het veld op kwam stuiven,hij ging netjes naast me lopen met een blik van: lief is ikke he? :engel:
nou ik kon hem wel :smackBottom:
dus aan gelijnd en ik ben met hem naar huis gegaan,roef stribbelde wel even tegen:nouhouww ischa en amber mogen nog wel buiten spelen :cry:
ik hoop dat het kwartje gaat vallen,achter mooie dames aan racen is een grote no no :eusanaughty:

verder issie wel lief hoor :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
yari
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door yari »

Leuke filmpjes hoor!! Lekker wijffie is 't! :verliefd1:
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~