Co,s implantaat is uitgewerkt...
-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

Co,s implantaat is uitgewerkt...
The Co is back! En helemaal!
Cody heeft op 15 april een gnhr implantaat gekregen .Om te zien wat dat voor uitwerking zou hebben op hem. Inplaats van castratie.
Nou.. de hele zomer, en ook op vakantie hebben wij een hele fijne rustige hond gehad. Geen geheu op teefjes en op gecastreerde reuen. Ook luisterde Co veel beter.
Wel werd zijn eetlust (veel) beter en werd hij zelfs DIK.
Nu een maand of 6, 7 later begin ik toch echt verschil te zien. Co word weer vrolijk, hij gaat weer dingen slopen, hij heeft al weer 2 teefjes sexueel belaagd (dan zeg ik het netjes ahum) hij lust niet alles meer en hij word weer slank.
Tja, wat nu... zit ik mezelf nu tegen te praten?
Er zijn voor -en nadelen.
Wil ik een fijne,vriendelijke, goed luisterende hond of een actieve en vrolijke ,maar lastige en toch zeer mooie hond?
Cody heeft op 15 april een gnhr implantaat gekregen .Om te zien wat dat voor uitwerking zou hebben op hem. Inplaats van castratie.
Nou.. de hele zomer, en ook op vakantie hebben wij een hele fijne rustige hond gehad. Geen geheu op teefjes en op gecastreerde reuen. Ook luisterde Co veel beter.
Wel werd zijn eetlust (veel) beter en werd hij zelfs DIK.
Nu een maand of 6, 7 later begin ik toch echt verschil te zien. Co word weer vrolijk, hij gaat weer dingen slopen, hij heeft al weer 2 teefjes sexueel belaagd (dan zeg ik het netjes ahum) hij lust niet alles meer en hij word weer slank.
Tja, wat nu... zit ik mezelf nu tegen te praten?
Er zijn voor -en nadelen.
Wil ik een fijne,vriendelijke, goed luisterende hond of een actieve en vrolijke ,maar lastige en toch zeer mooie hond?
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
- riwka
- Hele grote hondenneus

Ja dat is lastig, ik zou gaan voor een actieve vrolijke hond en dat lastige er op de koop bij toe nemen. Want als je ziet dat Co niet lekker in zijn vel zit is dat ook niet alles.
Eigelijktoch geen lastige keus dus......
Sterkte met je besluit!
liefs Riwka en Storm
Eigelijktoch geen lastige keus dus......
Sterkte met je besluit!
liefs Riwka en Storm
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
A.Willametz
-
Pandora
- Speurneus

Je weet nu in ieder geval dat het 'probleemgedrag' testosteron gerelateerd is
Tja, wat nu te doen????? Dat is helemaal aan jou.
Wat wil je allemaal op de koop toe nemen? Hoe hard ben je bereid te werken met hem? Wat kan je aan? Dat is een afweging die je alleen zelf kan maken. Succes met het nemen van een besluit!
Tja, wat nu te doen????? Dat is helemaal aan jou.
Wat wil je allemaal op de koop toe nemen? Hoe hard ben je bereid te werken met hem? Wat kan je aan? Dat is een afweging die je alleen zelf kan maken. Succes met het nemen van een besluit!
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

ja wat ik ook eigenlijk moet melden is de reden voor het implantaat:Co had last van hele sombere buien. Van doffe ogen en een hangende kop tot zn mand niet meer uit willen. En dan de volgende dag weer helemaal door het dolle,en superopgewonden. Hij kon zn hormonen niet meer baas ,dus de rust keerde weer in zijn lijf met het implantaat.
Ik ga het gewoon nog even aankijken ,er ligt nu ook sneeuw natuurlijk dat zorgt ook voor extra activiteit en luchtjes. En dit jaar hebben we voor het eerst een kerst boom ,Co wist niet dat die engeltjes niet eetbaar zijn
groeten Wilma
Ik ga het gewoon nog even aankijken ,er ligt nu ook sneeuw natuurlijk dat zorgt ook voor extra activiteit en luchtjes. En dit jaar hebben we voor het eerst een kerst boom ,Co wist niet dat die engeltjes niet eetbaar zijn
groeten Wilma
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
-
roef
- Speurneus

-
stanis40
Mmmm ook nog somberre buien. Dan wist ik t ook wel. Ermee doorgaan en die hond op dieet zetten:):) Hier hebben we Borris laten castreren 4 jaar geleden. Borris is altijd een gruwelijk grote knoepert van een lab geweest en doordat we na zijn castratie direct zijn hoeveelheid voer zijn gaan aanpassen staat hij al vier jaar op hetzelfde gewicht als voor zijn castratie. Wel gooien we elke dag 1/3 pot sperziebonen bij zijn voer om de gemiste hoeveelheid te compenseren. En het is en blijft een lab he, altijd hongern:):) Succus met je beslissing weet wel waar ik voor zou gaan:):)