GH training

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
soraya

GH training

Ongelezen bericht door soraya »

Zaterdag begin ik met Cay weer met trainen. Kan iemand mij zeggen wat je ongeveer bij de GH doet?
Berdien
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Berdien »

He Soraya, leuk dat je er zaterdag ook weer bent!! Volgens mij leren we meer dingen die je in de praktijk van alledag kunt gebruiken en ook wat theorie over honden. Dus niet achter fietsers,joggers enzo aanrennen. Niet tegen anderen opspringen, wachten in de auto, negeren van andere honden, kluif loslaten en aan de voerbak van je hond mogen komen. Op de plaats blijven in een restaurant..... Dat soort dingen heb ik begrepen. Hoop dat we ook wat leren over het fietsen met je hond want dat lijkt mij erg leuk namelijk.

Zal wel koud zijn morgen vrees ik..... Maar daar zullen onze hondjes geen last van hebben :wink:
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
Marianna

Ongelezen bericht door Marianna »

http://www.raadvanbeheer.nl/opleidingen ... nd-i-gh-i/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik was er ook naar op zoek en gisteren kwam ik dit tegen op de site van de raad van beheer. Je kunt er ook een boekje aanvragen waar beschreven staat wat je moet kunnen. Is natuurliojk niet te vergelijken met life trainen, maar ik vind het zelf prettig dat ik weet wat er van me verwacht wordt! Misschien heb je er iets aan, want ook de GH II staat er beschreven als je al verder bent nu! Groetjes, Marianna
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

He dat is handig Marianna, ik heb gelijk even bij GH II gekeken. :D :klasse:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Debora
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debora »

De GH I en II zijn bij Cynophilia verandert, de GG van Cynophilia gaat na het NK 2011 (dus na begin september) veranderen. Sommige oefeningen veranderen. Je kan sinds dit jaar de regels downloaden op http://www.cynophilia.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie