Op dat moment kwam er een kruising Bull Terriër onze kant op rennen. Hij rende Teuntje en Shona zó voorbij en dook bovenop Suzette. Het baasje trok hem eraf, en Suzette gilde het uit en ging bij mn zusje op haar voeten zitten. In eerste instantie had ik nog zoiets van "nou nou, Suus, wat een kabaal...", maar ik wilde haar natuurlijk niet meteen troosten of nakijken op gaatjes. Die man liep meteen door, dus ik zei: "äls ze schade heeft hoor je het wel van me". Volgens hem hield zijn hond niet van pups. Ik was te veel met Suzette bezig om daar op dat moment op te reageren.
Toen Suzette naar me toe liep zag ik dat ze niet goed liep, en ik keek haar na, en zag bloed bij haar elleboog. Er zat dus een fikse scheur in. Mijn zusje is meteen achter die vent aan gegaan om zijn huisnummer te vragen, want die hoort nog van ons...
Ik heb meteen de da gebeld en kon meteen terecht. Suzette kreeg een roesje en heeft nu 3 krammetjes in haar elleboog. Het gewricht was verder niet beschadigd, voor zover we nu kunnen zien. Op dat moment belastte Suzette haar pootje wel. Nu ligt Suus haar roes uit te slapen in haar bench. Ze heeft net haar urine laten lopen... En dat terwijl ze met 12 weken al zo zindelijk is als wat. Arme schat! Heb alles net verschoond, nieuwe dekentjes erbij...
Kortom...ben me kapotgeschrokken. Ik ben al zó (te) bezorgd en voorzichtig met haar... Ik ben hier absoluut niet blij mee. Niet alleen voor wat betreft haar elleboog, maar ook qua karakter. Suus was tot nu toe een bikkel, en mocht best een beetje een lesje krijgen, maar dit... Ik hoop dat ze er geen negatieve dingen aan overhoudt...