Suzette gebeten...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Suzette gebeten...

Ongelezen bericht door esther-sarah »

Vanmiddag liep ik met mijn zusje, Teuntje, Shona en Suzette in het park. We zagen kennissen aan komen lopen met hun stokoude Golden Retriever, dus liepen die kant op.

Op dat moment kwam er een kruising Bull Terriër onze kant op rennen. Hij rende Teuntje en Shona zó voorbij en dook bovenop Suzette. Het baasje trok hem eraf, en Suzette gilde het uit en ging bij mn zusje op haar voeten zitten. In eerste instantie had ik nog zoiets van "nou nou, Suus, wat een kabaal...", maar ik wilde haar natuurlijk niet meteen troosten of nakijken op gaatjes. Die man liep meteen door, dus ik zei: "äls ze schade heeft hoor je het wel van me". Volgens hem hield zijn hond niet van pups. Ik was te veel met Suzette bezig om daar op dat moment op te reageren.

Toen Suzette naar me toe liep zag ik dat ze niet goed liep, en ik keek haar na, en zag bloed bij haar elleboog. Er zat dus een fikse scheur in. Mijn zusje is meteen achter die vent aan gegaan om zijn huisnummer te vragen, want die hoort nog van ons... :evil: Hij sprak de legendarische woorden: "dat doet hij anders nooit!" En dat terwijl we net van onze kennissen hoorden dat de betreffende hond een minuut daarvoor hun Golden Retriever (die aan haar laatste lootjes toe is) had aangevallen.

Ik heb meteen de da gebeld en kon meteen terecht. Suzette kreeg een roesje en heeft nu 3 krammetjes in haar elleboog. Het gewricht was verder niet beschadigd, voor zover we nu kunnen zien. Op dat moment belastte Suzette haar pootje wel. Nu ligt Suus haar roes uit te slapen in haar bench. Ze heeft net haar urine laten lopen... En dat terwijl ze met 12 weken al zo zindelijk is als wat. Arme schat! Heb alles net verschoond, nieuwe dekentjes erbij...

Kortom...ben me kapotgeschrokken. Ik ben al zó (te) bezorgd en voorzichtig met haar... Ik ben hier absoluut niet blij mee. Niet alleen voor wat betreft haar elleboog, maar ook qua karakter. Suus was tot nu toe een bikkel, en mocht best een beetje een lesje krijgen, maar dit... Ik hoop dat ze er geen negatieve dingen aan overhoudt...
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi
yosca
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door yosca »

Ach... wat vreselijk sneu voor Suzette :cry: Hoelang moeten de krammetjes er nog inblijven? Hopelijk houd ze er niks aan over inderdaad.

enne... Heb je het huisnummer van de kleine aanvaller nog kunnen achterhalen?? 'Dat doet hij anders nooit' :evil:
Groetjes van Anneke en een Pootje van Yosca & Zyva.
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Ach arme Suzette. Dana is ook een keer aangevallen toen ze een maand of 6 was, zij was hierbij ook gewond geraakt. De desbetreffende eigenaar wist alleen te melden dat zijn hond dit altijd bij zwarte honden deed :confused:
Dana heeft er psychisch gelukkig niks aan overgehouden, ze is nog net zo blij om andere honden tegen te komen. Ik hoop dat dit voor Suzette ook zo is.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat vreselijk zeg!! :( Hopelijk houdt ze er niks aan over!

Beterschap!
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:( tjonge jonge wat een schrik meid.
ik hoop dat suusje er geen geestelijke knauw aan overhoud,wat een rothond zeg!!! en dan die opmerking van die baas :mad: tsssss belachelijk gewoon.
ik hoop dat je zijn adres wel hebt.
ben je al over de ergste schrik heen?? dat dit nu jou weer moet gebeuren he,een hele dikke knuffel voor suzette en voor jou :knuffel:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

He bah wat naar nou :(
Arme Suzette, ik hoop dat jullie beide al een beetje zijn bijgekomen van de schrik....
Geef haar maar een dikke knuffel!
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Ocharm Suzette toch! Dit is een nare ervaring voor je/jullie!! :(

Beterschap, Suzette!! :knuffel:
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Nino heeft, toen hij 16 weken oud was een fikse beet door een stafford in zijn neus gehad, het bloedde als een rund.
Hij heeft er gelukkig niets aan overgehouden. Sterkte met je meisje,want je schrikt je een ongeluk.
Nienke & Foofer

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

Jeetje een :groteknuffel: voor jullie allebei!
En die opmerking grrrr :evil:
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

jeetje wat zul je geschrokken zijn :shock:
Ben je nog bij die man langs geweest?
En hoe is het nu met Suzette? Is ze een beetje bijgekomen van de schrik?
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

sterkte wat een E***l zeg wel ff de rekening onder zijn neus en ik zou aangifte doen als hij het al meer keren heeft gedaan
alles weer goed met de kleine??? hoop dat ze wat is bekomen ervan
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door esther-sarah »

Ik heb via Internet ook 'meneer' zijn naam en telefoonnummer weten te achterhalen. Morgen ga ik even bij hem langs. :twisted:

Suzette begint weer wakker te worden, heeft net alweer naar Bellapoes geblaft (denk dat ze even wilde vertellen wat er gebeurd is :wink: ), en ze heeft buiten geplast en een klein beetje eten gehad. Volgens mij is ze wel de oude, maar nog duf. Morgen zien we wel verder, hoe het gaat met andere hondjes...

Ik heb morgen om 13.00 uur een afspraak met een gedragsdeskundige die Suzette en mij privéles zou geven. Ik heb geen auto, en de hondenscholen in de buurt zijn voor ons niet te bereiken met OV. Dus ik dacht: neem een paar privé-lessen, om te beginnen. Als Suus morgen ok is laat ik die les wel doorgaan en dan kan zij ook even naar haar kijken misschien.

Bedankt voor al jullie lieve mailtjes!!
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi
lmolen

Ongelezen bericht door lmolen »

Potverdorie dat is inderdaad de schrik van iedere hondeneigenaar.
En dan nog wel zo'n klein pupje.
knap dat je zo kalm bent gebleven om haar niet te laten merken dat Je geschrokken was.
Zo heb Je de schade beperkt tot blijvende angst voor andere honden.
Arme Suzette, zo klein en dan al zo'n rotte ervaring.
Een dikke knuffel en dat Je pootje maar snel weer genezen is.
marjolein

Ongelezen bericht door marjolein »

he.. verdorrie :( wat vreselijk balen zeg voor suus en ook voor jou :(
Je hebt groot gelijk dat je nog even langs zijn huis gaat!
Als hij al weet dat zijn hond zo kan reageren moet hij deze niet los in het park laten lopen :kopstoot: Hopelijk houd suus er verder geen schade aan over :( beterschap...
lara-puk

Ongelezen bericht door lara-puk »

jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn! bah, hopelijk komt het goed metjullie suus
Plaats reactie