puppy curses
-
Elly2810
puppy curses
Kan ik al met de puppy curses beginnen met 8 weken of moet ik wachten tot de 3e enting voor het gevaar van honden ziektes die er kunnen zijn op een curses club.
Of geeft de eerste enting al genoeg bescherming daar tegen.
Of geeft de eerste enting al genoeg bescherming daar tegen.
-
Tanja
- Hele grote hondenneus

-
Marlotte
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
speurneus carola
- Speurneus

alle andere honden zjin, als het goed is, ingeent, dus je pup loopt net zo veel, eigenlijk minder gevaar dan wanneer je hem uitlaat of wandeld, want uitlaatplaatsen zijn meestal een poel van ziektes en bacterieen.
dus wanneer je van de hondenschool mee mag doen zou ik dat na de 2e (9wk) enting doen, duurt dat nog ff dan zou je bv zonder hondje vast mee kunnen luisteren, leer je ook hoop van en mis je nix van de cursus
dus wanneer je van de hondenschool mee mag doen zou ik dat na de 2e (9wk) enting doen, duurt dat nog ff dan zou je bv zonder hondje vast mee kunnen luisteren, leer je ook hoop van en mis je nix van de cursus
al me kinders uitgevlogen
-
chantal-77
-
luna
hoi,
idd, dat verschilt per hondenschool, maar over het algemeen mogen op de meeste honsdenscholen pups vanaf 8weken starten! direct een goede basis is het halve werk! :wink: ik ben zelf nu op de helft van de 10lessen puppycursus en ben zelf ook begonnen toen mijn hondje net 9weekjes was.. ik heb er alleen wel opgelet dat mijn hondje niets van de grond ging eten en uiteraard met uitwerpselen van andere honden oppassen! misschien een tip om een eigen drinkbakje mee te nemen.
succes met de cursus :wink:
groetjes heleen
idd, dat verschilt per hondenschool, maar over het algemeen mogen op de meeste honsdenscholen pups vanaf 8weken starten! direct een goede basis is het halve werk! :wink: ik ben zelf nu op de helft van de 10lessen puppycursus en ben zelf ook begonnen toen mijn hondje net 9weekjes was.. ik heb er alleen wel opgelet dat mijn hondje niets van de grond ging eten en uiteraard met uitwerpselen van andere honden oppassen! misschien een tip om een eigen drinkbakje mee te nemen.
succes met de cursus :wink:
groetjes heleen
-
Joppe
Een beetje goede hondenschool zorgt er toch voor dat alle deelnemende pups ingeent zijn?
En ook de andere honden die daar cursus volgen zullen toch neem ik aan niet ziek zijn, en goed ingeent.
Een goede hondenschool let daar op.
Het terrein wordt bij ons altijd goed schoongehouden, alles direct opruimen. Kortom:
Het lijkt mij idd dat je buiten bij het uitlaten sneller wat oploopt, vooral in gebieden waar veel honden komen.
En ook de andere honden die daar cursus volgen zullen toch neem ik aan niet ziek zijn, en goed ingeent.
Een goede hondenschool let daar op.
Het terrein wordt bij ons altijd goed schoongehouden, alles direct opruimen. Kortom:
Het lijkt mij idd dat je buiten bij het uitlaten sneller wat oploopt, vooral in gebieden waar veel honden komen.
-
john cl
ik heb het in overleg met de dierenarts gedaan bram heeft toen bij zijn tweede enting een andere cocktail gehad.
bram heeft zijn laatste enting ook al gehad , en nu al zijn vierde puppie les
wat is dat leuk zo met al dat kleine spul op zo'n groot gras veld
ik moet zeggen bram is mijn eerste lab wat zijn die honden leer gierig , met wat brokjes in je zak doet hij alles wat je wil.
groetjes john en een lik van bram
ik moet zeggen bram is mijn eerste lab wat zijn die honden leer gierig , met wat brokjes in je zak doet hij alles wat je wil.
-
luna
idd, mijn labje heeft ook de kennelhoest door zijn 2e prikje gehad..john cl schreef:ik heb het in overleg met de dierenarts gedaan bram heeft toen bij zijn tweede enting een andere cocktail gehad.
ook op advies van de da..
maar verder kan het geen kwaad!
succes!
-
GizmoGer
-
Elly2810
Ben toch begonnen vandaag de hondenschool vond het geen probleem
met 8 weken.
Ze doen het op een speciaal puppy terras en niet waar de rest les krijgt.
En ik moet zeggen dat het me helemaal niet tegen viel met wat ik Bruno thuis al een beetje had geleerd.
Vond het super om te doen.
Op naar de volgende les.
met 8 weken.
Ze doen het op een speciaal puppy terras en niet waar de rest les krijgt.
En ik moet zeggen dat het me helemaal niet tegen viel met wat ik Bruno thuis al een beetje had geleerd.
Vond het super om te doen.
Op naar de volgende les.