Bram in Eindhoven

Plaats hier alles over hondenshows.
EricaM
Speurneus
Speurneus

Bram in Eindhoven

Ongelezen bericht door EricaM »

Ook Bram heeft zijn kunsten laten zien in Eindhoven. En het ging erg goed.

Zo is hij als 1e geplaatst in zijn klasse puppy reuen. Welliswaar waren er maar 2 reutjes, maar ik was super trots op hem. Hij bleef mooi staan toen het nodig was en liep als een trotse lab in de ring :applaus:

Daarna moest hij nogmaals z'n kunsten bewijzen tegen het beste puppy teefje en dat ging minder goed. Hij had er weinig zin meer in en bleef dan ook iets minder lang staan en begon met zich uitgebreid even te wassen :D Zijn tegenstandster ging er dan ook met de titel Beste pup van de dag vandoor. Volgens mij geen schande, want het was een mooi zwart teefje die het goed deed. (voor zover ik daar op gelet heb :roll: )

Hij kreeg dan ook veelbelovend :applaus: met een prachtig keuringsverslag: Helaas in het Duits. Redelijk leesbaar en te begrijpen maar als de echte kenner mij de complete vertaling kan geven, ben ik deze zeer dankbaar :wink:

7 monate Sehr schöne Kopf. Schöne dunkle Augen. Gut angesatz Belange - Gute Ruckenlinie Rutenansatz. Gut Vorbrust und Brusttiefe. Gute Vor - und hintenhand Winkelung. Sehr gut in der Bewegung.

Helaas ons fototoestel vergeten :cry: , dus niet veel mooie foto's. Met mijn telefoontje kon Frank toch nog een paar foto's maken. Helaas zijn deze kwalitatief niet super maar toch.....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Al met al weer een heerlijk dag en weekendje geweest. Erg leuk dat Bram z'n zusje Luna heeft kunnen begroeten. (en wij ook :D ) Die het ook erg goed heeft gedaan met een mooie Veelbelovend. :applaus:

En voor een volgende keer heeft Bram weer een hoop ervaring opgedaan, en ik ook :wink:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Yoran99
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yoran99 »

Proficiat met dit mooie resultaat
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
Lankmark
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lankmark »

Gefeliciteerd! Knappe Bram!
ryan

Ongelezen bericht door ryan »

helemaal toppie :)
ik wilde eerst ook gaan maar was achteraf toch verhinderd..
en dat kwam mij weer goed uit want ik had wel showvrees :lol:
maar heel knap gedaan hoor.
groetjes wendy
roger

Ongelezen bericht door roger »

Proficiat :D
Marlotte
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marlotte »

Gefeliciteerd! Super gedaan! :klasse:
Afbeelding
mariska1972

Ongelezen bericht door mariska1972 »

gefeliciteerd bram deed het zeker erg goed ik heb hem gezien :)

gr mariska
toos

Ongelezen bericht door toos »

Jaaaaaa daar is de mini Nixie. Het is wat dat betreft helemaal zijn vader als ik hem zo zie, geweldig dit!! Ik kan niet wachten om Bram een keer weer in real life te zien...

Super gefeliciteerd :D
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

super gefeliciteerd :klasse:
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
molletje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door molletje »

:applaus: gefeliciteerd!!!
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties.

@Toos! Wat super dat Bram zo op z'n vader lijkt. Dat belooft nog wat. 8) We komen in ieder geval naar Bennekom, dus daar zien we elkaar weer en kun je Bram in actie zien! Helaas kunnen we niet naar Groningen, dus Bonus 1x keer in de volgende groep gaan we niet zien. Maar dat doet hij vast ook geweldig. We kunnen ook een keer naar jou toekomen zodat Bram z'n pappa een keer zonder stress kan ontmoeten. :D

@Mariska. Jammer dat ik niet door had tijdens de show wie je was anders had ik je wel even aangesproken. Je bent op zo'n dag zo met jezelf bezig. :oops: Maar ik heb wel naar de teefjes gekeken en volgens mij deed jouw Angel het prachtig met haar 2e plaats :)

@Linda. Misschien komen we naar de show in Leiden, maar moeten eerst nog even kijken of Frank dan ook vrij is...

@Ryan: Die showvrees daar weet ik alles van :) . Maar gewoon doen, en je ziet vanzelf wel hoe het gaat. In ieder geval wel naar Bennekom gaan hoor!
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

:klasse: Gefeliciteerd!!!
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

7 monate Sehr schöne Kopf. Schöne dunkle Augen. Gut angesatz Belange - Gute Ruckenlinie Rutenansatz. Gut Vorbrust und Brusttiefe. Gute Vor - und hintenhand Winkelung. Sehr gut in der Bewegung.

7 U zult maanden mooi hoofd. Mooie donkere ogen. Goede angesatz betreft - Goede Ruckenlinie staart. Goede voorborst en borst diepte. Goed front - en achter de hand gehoekt. Zeer goed in beweging.

http://www.scriptware.nl/gratis/online-vertalen" onclick="window.open(this.href);return false;

Mooie :foto: van je prachtige kanjer :verliefd1:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
toos

Ongelezen bericht door toos »

Wat er dus in je keurverslag staat is: 7 maand met een zeer mooi hoofd. Mooie donkere ogen. Goede rugbelijning en staartaanzet. Goede voorborst en borstdiepte. Goede voor en achterhoekingen. Zeer goed gangwerk.

Dus niet verkeerd voor ene broekie :wink: En je bent altijd welkom Zal Nixie erg leuk vinden een keer zonder stress zijn zoon te ontmoeten :D
mariska1972

Ongelezen bericht door mariska1972 »

@Mariska. Jammer dat ik niet door had tijdens de show wie je was anders had ik je wel even aangesproken. Je bent op zo'n dag zo met jezelf bezig. :oops: Maar ik heb wel naar de teefjes gekeken en volgens mij deed jouw Angel het prachtig met haar 2e plaats :)

meis we komen elkaar vast nog eens ergens tegen
moet ook zeggen dat ik ook erg druk was omdat ik ook nog mensen bij had en een standhouder die een beroep op me kon doen omdat ik die kende

dus ach inderdaad iedereen in zijn eigen wereld op dat moment is ook geen schande zullen we maar zeggen hahaahah

gr mariska
Plaats reactie