hondentuig
-
Irene
- Speurneus

hondentuig
Hoi,
Op aanraden van onze DA, had ik een tuig voor Bono gekocht bij Pets Place, maatje L, stond zelfs op voor honden zoals. o.a. rottweilers, labradors, boxers, alleen deze past dus niet, en dat terwijl Bono maar 30 kilo weegt, hoe weet ik nu dat het volgende tuig dat ik koop wel past, heb geen zin om hem mee te nemen, even nog niet in de auto, net nu het iets beter lijkt te gaan.
Op aanraden van onze DA, had ik een tuig voor Bono gekocht bij Pets Place, maatje L, stond zelfs op voor honden zoals. o.a. rottweilers, labradors, boxers, alleen deze past dus niet, en dat terwijl Bono maar 30 kilo weegt, hoe weet ik nu dat het volgende tuig dat ik koop wel past, heb geen zin om hem mee te nemen, even nog niet in de auto, net nu het iets beter lijkt te gaan.
Groetjes van Irene en lebbers van Bono en Sem.
-
HappyTail
-
sharon66057
- Speurneus

Wij hebben een tuigje van k9 voor Noah, omdat we die via internet hebben gekocht konden we deze ook niet passen wij hebben toen idd de borst omvang gemeten 
Nou stonden bij deze tuigjes wel de maat van de bortsomvang erbij.
We hebben deze gekocht bij beestenspul, zijn goede tuigjes trouwens!
Nou stonden bij deze tuigjes wel de maat van de bortsomvang erbij.
We hebben deze gekocht bij beestenspul, zijn goede tuigjes trouwens!

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
HappyTail
-
Els
- Speurneus

Bij o.a. http://www.dursydog.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; staan meettabellen en uitleg hoe dat werkt. Ik heb Max zn Hurrtha protuig daar besteld en dat zat goed, terwijl Max weer geen typische labradorbouw heeft, maar vij smalletjes is.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
Irene
- Speurneus

-
Zootje
Hey Irene, bij beestenspul hebben wij een autotuig gekocht bij vervoer en veiligheid en dan in de auto..
Het tuig is XL en is zo te verstellen dat zelfs Ziva er nu al in past! Het is ideaal en gemakkelijk aan te trekken bij dr..
Ik heb hun gemaild toen en ze hebben deze toen aangeraden..
Ook een K9 tuig hebben we voor Ziva maar die is nog een heel klein beetje te groot (scheelt niet veel meer!)
Succes met het zoeken!
Het tuig is XL en is zo te verstellen dat zelfs Ziva er nu al in past! Het is ideaal en gemakkelijk aan te trekken bij dr..
Ik heb hun gemaild toen en ze hebben deze toen aangeraden..
Ook een K9 tuig hebben we voor Ziva maar die is nog een heel klein beetje te groot (scheelt niet veel meer!)
Succes met het zoeken!