Het moet niet zotter worden.

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Het moet niet zotter worden.

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Jaloezie is een menselijke trek, zou je zo zeggen.
Algemeen wordt aangenomen dat honden dat trekje niet hebben.
Nou, ik heb zo mijn twijfels, zo langzamerhand.
Neem Nulay en Nino. Nulay, slank, nog niet zo zwaar een een heerlijke kroelkont ben ik aan het verpesten door hem af en toe op schoot te nemen.
Tja, de mens wil af en toe wel eens kroelen, en als je niets anders hebt, dan maar een vierbener.
Hij past qua lengte er bijna niet meer op, maar hij kan zo in elkaar kreukelen dat het past.
Nino gaat dan altijd zuchtend op mijn voeten liggen, ook heel gezellig en heel warm. Gisteren zie ik vanuit rechts Nulay aan komen lopen. Nino stond op dat moment links van mij, en ik zat in de stoel.
Voor ik het wist, sprong Nino met een elegante sprong ( nou ja , elegant is een groot woord bij 32 kg hond) in de stoel, wurmde zich naast mij en bleef in een onvoorstelbaar onhandige houding zo liggen.
Ik kon mij haast niet voorstellen dat het lekker lag, maar ... hij lag.
Zag ik daar een triomfantelijke blik richting Nulay?
Als die bruine had kunnen praten had ik het hem horen zeggen:" Lekker puh, vanaf nu lig ik bij vrouwtje op schoot".
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

:D :applaus: :D Dat had ik wel willen zien, geweldig!
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Berdien
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Berdien »

Haha Dorette, ik zie het al voor me :D Brent weegt intussen 35 kilo en ploft ook zeer elegant op mijn schoot...en ja dat heb ik hem zelf aangeleerd :oops: Ik vind het zo lekker zo'n warm lijf op schoot... Maar dat dat dan zo lomp moet 8) Mijn benen zijn er gewoon blauw van :D
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
Caya
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Caya »

Haha, ik weet precies wat je bedoelt. Hier gaat het net zo. Als ik Fleur roep (die is de kleinste) om even lekker te kroelen dan springt Norah of Xanne snel op het voetenbankje wat voor mijn stoel staat zodat ze grotendeels op dat bankje liggen en deels op mijn schoot. Die kijken dan ook zo naar Fleur, van lekker puh ik ben sneller. Zie maar dat je er ook bij komt. Dat gebeurt ook wel eens en dan heb ik er twee (gedeeltelijk) op schoot. Mij maakt het niet uit, ik vind het heerlijk om even met 2 van mijn moppies te kroelen. Heerlijk, toch?
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn!
Afbeelding
:zwartpootje: Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17
:bruinpootje: Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05
:bruinpootje: Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08
:zwartpootje: Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11
:zwartpootje: Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12
:bruinpootje: Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14
:bruinpootje: Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Caya schreef:Haha, ik weet precies wat je bedoelt. Hier gaat het net zo. Als ik Fleur roep (die is de kleinste) om even lekker te kroelen dan springt Norah of Xanne snel op het voetenbankje wat voor mijn stoel staat zodat ze grotendeels op dat bankje liggen en deels op mijn schoot. Die kijken dan ook zo naar Fleur, van lekker puh ik ben sneller. Zie maar dat je er ook bij komt. Dat gebeurt ook wel eens en dan heb ik er twee (gedeeltelijk) op schoot. Mij maakt het niet uit, ik vind het heerlijk om even met 2 van mijn moppies te kroelen. Heerlijk, toch?
Echt wel :oops: Alleen zit ik iedereen te vertellen dat de plek van de hond op de grond of in de mand is :lol:
Caya
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Caya »

Echt wel :oops: Alleen zit ik iedereen te vertellen dat de plek van de hond op de grond of in de mand is :lol:
Ja, dat vertel ik ook maar als er niemand bij is dan hoeven we niet meer te doen alsof we het zo goed weten toch? :D Dan genieten we gewoon lekker van dit soort momenten. Vooral blijven doen hoor!
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn!
Afbeelding
:zwartpootje: Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17
:bruinpootje: Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05
:bruinpootje: Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08
:zwartpootje: Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11
:zwartpootje: Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12
:bruinpootje: Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14
:bruinpootje: Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Haha, en regels zijn er om af en toe eens te doorbreken hé ;).
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

haha dit herken ik helemaal net nog een dh van 35 kilo op schoot gehad pfffffff was bijne me eten weer kwijt 8)
al me kinders uitgevlogen
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

:shock: Dat het past zeg................ :lol: Tsja je weet het toch he, om consequent te blijven moet je het vanaf nu altijd goed vinden. :D En wil je ze alle drie tevreden stellen moet je toch aan een bank(je) zodat het past he, jij en drie labjes. :twisted: :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Saskia.Bernadette schreef::shock: Dat het past zeg................ :lol: Tsja je weet het toch he, om consequent te blijven moet je het vanaf nu altijd goed vinden. :D En wil je ze alle drie tevreden stellen moet je toch aan een bank(je) zodat het past he, jij en drie labjes. :twisted: :wink:
Heb jij misschien niet gezien toen je hierwas, maar in de tuinkamer heb ik een bank staan waar wel 5 labjes tegelijk opkunnen: de hondenbank. :oops:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Nino&Toosje schreef:
Saskia.Bernadette schreef::shock: Dat het past zeg................ :lol: Tsja je weet het toch he, om consequent te blijven moet je het vanaf nu altijd goed vinden. :D En wil je ze alle drie tevreden stellen moet je toch aan een bank(je) zodat het past he, jij en drie labjes. :twisted: :wink:
Heb jij misschien niet gezien toen je hierwas, maar in de tuinkamer heb ik een bank staan waar wel 5 labjes tegelijk opkunnen: de hondenbank. :oops:
Maar ze willen niet op de hondenbank, ze willen bij je op schoot he. En jij zit niet in de hondenbank 's avonds, of wel? 8) :lol: Of de hondenbank verhuizen, dat kan ook natuurlijk. :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Saskia.Bernadette schreef:
Nino&Toosje schreef:
Maar ze willen niet op de hondenbank, ze willen bij je op schoot he. En jij zit niet in de hondenbank 's avonds, of wel? 8) :lol: Of de hondenbank verhuizen, dat kan ook natuurlijk. :D
Soms wel hoor.
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

8) weten jullie niet hoe ik geslapen heb toen ze klein waren en nog thuis? op matras op de grond, fleecedeken slaapzak en me kinders naast en op me haha

dus ik weet wel waar ze dat gezellige kroelen vandaan hebben hoor, trouwens mama kan der helemaal wat van.....
al me kinders uitgevlogen
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Groot gelijk, Nino! Wie denkt die kleine rat wel dat hij is :pfffff: als er iemand recht heeft om op schoot te liggen dan is dat de man des huizes :spierbal: Kleine smurfen horen in de mand of op de grond! :lekkerpuh:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

verhaal komt erg bekend voor, alleen zijn onze labjes iets zwaarder.
gisteravond lekker tv aan het kijken, springt chester ineens op schoot,
is 43 kilo. en bolton wordt dan jaloers en springt van de andere kant op
schoot,is ook 43 kilo.
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
Plaats reactie