ligt het nou aan mij????

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Rocco

ligt het nou aan mij????

Ongelezen bericht door Rocco »

Vanmorgen lekker een lang stuk met Rocco gelopen. Welliswaar in de regen, maar ach, als je eenmaal nat bent....
Hij mag nog niet spelen met andere honden dus lekker aan de lange lijn zodat ie een beetje in de bosjes kon scharrelen zonder dat het baasje niet ook tot haar knieen in de drek stond :) ...
Eerst kwamen een bekende tegen met 5 loslopende herders. We kennen elkaar en weten hoe de honden op elkaar reageren. Niks aan de hand. Ze hield de leider van het groepje even bij zich en de dames mochten even snuffelen.

Op een soort landweggetje, smal lang en zonder uitwijkmogelijkheden, komen we een andere vroeuw tegen met een paar herders maar dit keer aangelijnd. We liepen elkaar tegemoet en moesten elkaar dus wel vlakbij passeren.
Geen probleem dacht ik..Rocco kort, liep keurig naast mij... roept die vrouw opeens naar mij: kan je niet ff omdraaien en de andere kantt oplopen???!!! Huh? waarom dan? Nou ze dacht dat haar honden zouden bijten.
Ik zeg: Nou mijn hond niet, dus als u uw honden niet onder controle heeft moet U misschien omdraaien en de andere kant oplopen!
Ze zei iets van dat ze haar honden wel onder controle had maar dat het een zaak was van goed fatsoen :confused: :? :confused:
Ligt het nou aan mij, of is dat raar??
Ze trok haar honden bijna de greppel in (die overigens Rocco geen blik waardig gunden, en gewoon de andere kant op keken) en we liepen langs elkaar. Niks aan de hand....
Wat hadden jullie gedaan? Het was niet zo dat ik makkelijk even een ander weggetje in kon slaan, als ik om was gedraaid had ik een heel eind terug en om moeten lopen, en bovendien was het toch HAAR probleem???
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

:? Sommige mensen denken dat de wereld van hun alleen is.............. :roll: Ik had ook niet terug gaan lopen hoor. De hond netjes naast zou ik haar -meer honden immers, dus moeilijker te corrigeren misschien- wat meer ruimte geven. Maar teruglopen? Nee. :) :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Nou, dit ligt echt niet aan jou hoor! :D Sommige mensen :roll:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

wel leuk geprobeerd haha, wat een mens
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Rocco

Ze zeggen: een brutaal mens heeft de halve wereld toch? gelukkig, ligt het dus niet aan mij...je gaat gewoon aan jezelf twijfelen als je zo'n reactie krijgt...
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Ja sommige mensen denken dat ze alles mogen en kunnen maken. Ik was ook zeker niet terug gegaan!! Ik had denk ik hetzelfde gedaan als dat jij had gedaan.
molletje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door molletje »

wat een muts!
ligt zeker niet aan jou hoor! Ik had hetzelfde gedaan...
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

Ze had zeker zelf geen zin om een eind terug te lopen!
Ik had precies hetzelfde gedaan hoor!!
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:? zij is degene met een probleem, dus laat haar maar lekker zelf omdraaien :D
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Jess&Max

Ongelezen bericht door Jess&Max »

Pff wat een vreselijke muts.
Dat "zulken" nog bestaan. :?
Rocco

Jess&Max schreef:Pff wat een vreselijke muts.
We krijgen hier op Rotterdam Zuid in het park steeds meer vreemde hondenbezitters... Vorige week liep mijn ex met Rocco aangelijnd en liep er een hond los. Roept die baas: hou je hond bij je hoor!!! waarop mijn ex reageerde met Uhm, ik geloof dat UW hond losloopt?! :D Ik heb dat zelf ook al meerdere keren gehad hier. Denk toch iets met dat Rotterdams leidingwater ofzo :?
Jess&Max

Ongelezen bericht door Jess&Max »

Rocco schreef:
We krijgen hier op Rotterdam Zuid in het park steeds meer vreemde hondenbezitters... Vorige week liep mijn ex met Rocco aangelijnd en liep er een hond los. Roept die baas: hou je hond bij je hoor!!! waarop mijn ex reageerde met Uhm, ik geloof dat UW hond losloopt?! :D Ik heb dat zelf ook al meerdere keren gehad hier. Denk toch iets met dat Rotterdams leidingwater ofzo :?
Ja je zou het bijna gaan denken...
Asociaal gedrag is dat.
Ondanks het feit dat het juist mega leuk kan zijn; honden en hun baasjes onderling.
Rocco

Jess&Max schreef:
Rocco schreef:
Ja je zou het bijna gaan denken...
Asociaal gedrag is dat.
Ondanks het feit dat het juist mega leuk kan zijn; honden en hun baasjes onderling.
Idd...maar gelukkig hebben we hier grotendeels wel hele leuke baasjes (en honden) rondlopen...
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Ik had me ook niet omgedraaid. Haar probleem denk ik dan 8)
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saskia »

Ik denk ook: jouw probleem!
Benco wil met elke hond spelen,
en gisteren op het hondenstrand liep er een andere vrouw met 3 honden.
Benco erheen, die wilde wel ff kijken.
Zegt ze: pas op hoor, die is vals en die vertrouw ik niet.
En ik denk dan... hou hem dan vast,
je weet dat je hier honden tegen zou kunnen komen...

Maarja, 't ligt van aan ons :wink:
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
Plaats reactie