Co en een witte herder

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Co en een witte herder

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Nou zo leek het .Gisterenmorgen ,lekker in het bos ,in een ooghoek zie ik (ja dat krijg je als reuen eigenaar) opeens een witte herder lopen . Ik herken hem ook: Lord. Prachtig beest ,heeft ooit bij Co op hondeclub gezeten.
Co en Lord hadden meteen al een hekel aan elkaar,tja dat gaat soms zo in de honden wereld.

Co is normaal van even ruiken en stoer doen en dan zonder gezichtsverlies gewoon relaxt weglopen met stijve billen 8) maar nu..

Het bleken wel 2 treinstellen die opmekaar vlogen!! Lord zn baas en ik, we deden een greep en hij riep: ik heb er 1! Ik riep ja ik ook! Lang leve de hals band mensen! En we hadden in elk geval ons eigen hond vast.

Goh wat een monster heb je dan vast zeg! Gelukkig was Lord zn baas al net zo koelbloedig als ik (me voordeed) . Lord liep al snuffelend verder,ik moest Co echt aanlijnen ,die was nog woest,het was echt zijn schuld.Hij viel gewoon aan.

Dat onze honden elkaar niet moeten ,dat is jammer ,maar daarom hoeven wij nog geen ruzie temaken he? zei Lords baasje En zo is het maar net ! En we gingen toch nog heel vriendelijk uit elkaar.

Bij thuiskomst bleek er toch nog een wondje boven Co,s oog. Ik mag hopen dat dat heel veel pijn doet! Eigen schuld
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Nou, dan beleef je ook wat.
Gelukkkig bleef je 8)
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Tsja dat honden elkaar niet mogen dat kan gebeuren maar vaak is het zo dat de baasjes dan ook elkaar in de haren vliegen idd.. Wel goed dat jullie allebei rustig bleven en ze wisten te pakken!
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

:D Ik moet er wel een beetje om lachen :D
Ik kan me er helemaal iets bij voorstellen hoe je je voelde maar je vertelt het erg grappig!
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

perfect opgelost, maar ik moest ook lachen zoals je het verteld :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
mawo
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door mawo »

Wat een verhaal en zo herkenbaar! Fijn voor jullie dat je de herder en baas niet zo vaak ontmoet. Ook Mylan heeft op de hondencursus een Drentsche Patrijs (Bruno) ontmoet en zij lagen elkaar beslist niet. 3 jaar geleden zijn we verhuisd en wie dacht je dat onze overburen waren? Ja hoor, Bruno en zijn baasjes.
De honden kunnen elkaar nog steeds niet uitstaan, maar met de baasjes hebben we gelukkig wel goed contact.
poot van Mylan en groetjes van Marian

:zwartpootje: Mylan (Precious Mylan of Naiadsmanor)22-12-2003 - (overleden 26-06-2015)
:blondpootje: Yosta *15-01-1995 -(overleden 04-07-2003)
Plaats reactie