Heeft iemand het telefoonnummer van de hondentelefoon voor Pandora en Ramses? Ze willen een klacht indienen
Het was een beetje hectisch gisteren bij ons, drukdrukdruk...
Dus ik kwam er om 23 uur per toeval achter dat ik helemaal vergeten was om de honden te voeren
Normaal zit Pandora omstreeks 18 uur wel te zeuren dat het tijd is voor een hapje van het één of ander maar doordat het zo druk was deed ze dat niet. En toen kreeg ze dus niks
Ze zijn zielig... ze worden verwaarloosd... ze zijn zwaar ondervoed
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
ach ach stakkerds!! gelukkig is ze er nog achtergekomen
weet je waar ik voor gebeld heb:
doet ze eten in mijn bak, gaat weer voor die stomme computer zitten en vergeet tegen mij "SMULLEN" te zeggen.
en ik maar loeren in die bak of net zoals bij Uri Geller de brokjes vanzelf in mijn bek zouden vliegen En kwijlen en kwijlen!
Pff gelukkig is ze er ook achter gekomen en heeft me eerst staan uitlachen en hehe eindelijk mocht ik smullen!
Jamiedepemie schreef:ach ach stakkerds!! gelukkig is ze er nog achtergekomen
weet je waar ik voor gebeld heb:
doet ze eten in mijn bak, gaat weer voor die stomme computer zitten en vergeet tegen mij "SMULLEN" te zeggen.
en ik maar loeren in die bak of net zoals bij Uri Geller de brokjes vanzelf in mijn bek zouden vliegen En kwijlen en kwijlen!
Pff gelukkig is ze er ook achter gekomen en heeft me eerst staan uitlachen en hehe eindelijk mocht ik smullen!
Zooooo braaf/sukkelig zijn wij hier niet hoor, als ze even niet oplet beginnen we gewoon
Annemiek schreef:Ze zien het vast wel door de vingers...want volgende keer vergeet je misschien dat ze al eten gehad hebben
Ehm... ja... dat is ook wel eens gebeurd Toen wisten de dames niet van elkaar dat ze al eten gegeven hadden. Foutje in de communicatie maar wij hebben niks gezegd en het heerlijk opgegeten Moeten ze maar beter overleggen