She did it again

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

She did it again

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

vanavond was het zo'n lekker weer en chris was toch niet thuis, dus met eten hoefde ik alleen met mijzelf rekening te houden, dus ben ik tegen 18 uur naar het park gegaan. En het was heerlijk , we hebben zo genoten. het was al bijna half 8 dat wij bijna bij de uitgang waren . Omdat ik Nino en Nulay in het donker bijna niet kon zien had ik ze al aangelijnd. Toosje liep gewoon los mee.
Toen ik bij de auto was aangekomen: geen Toosje, terwijl ik dacht dat ze achter mij liep.
Ik baalde ervan om weer het donkere park in te moeten gaan, deed de reuen in de auto en wilde net weer naar het pad lopen toen ik haar op afstand aan zag komen.
Maar niet alleen. Ze liep keurig en rustig net schuin voor 2 bejaarde mensen die ook nog een avondwandeling hadden gemaakt.Helemaal tot aan de auto heeft ze deze mensen gebracht. Ik riep haar, ze kwam meteen en ze sprong bij de reuen. Toen kwam de mevrouw naar mij toe: "Oh" zegt ze, wat is dat een lieverd. Ze zag ons aankomen in de verte en is naar ons toegerend. Eerst schrokken wij een beetje, maar op ongeveer 10 meter afstand liep ze heel rustig naar ons toe. En toen is ze met ons meegelopen naar de uitgang. Ze liep telkens een paar passen voor ons en wachtte steeds dat wij kwamen. Toen begrepen wij dat ze ons uit het donkere bos wilde begeleiden.
Mag ik haar een aai geven?" Nou, natuurlijk mocht dat. En Toos werd nog even uitgebreid geknuffeld in de auto.

Wat is het toch ook een doos -- die Toos :verliefd1:
Jose

Ongelezen bericht door Jose »

Jeetje wat heb jij een TOP wijffie! :verliefd1:
Steeds als ik zulke verhalen lees over toos krijg ik werkelijk waar de tranen in mijn ogen..

Mooi hoor, dat ze zo zorgzaam is voor de oudere garde
Tanja
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Tanja »

Wat heb jij toch een bijzondere hond, en wat kun je het mooi beschrijven! :applaus: Echt geweldig!!!
Ik hoop dat ik Toos, Nino en Nulay een keer in het echt kan zien, lijkt me helemaal super :verliefd1:
Groetjes, Tanja

Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Oh, weer zo'n smelt verhaal, wat is ze toch geweldig! :verliefd1:
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Ze is echt super :applaus:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

super wijfie
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Toosje wil gewoon in de ouderenzorg gaan werken!
Heel lief hoor Toosje :verliefd1:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

klasse apart die toos :verliefd1: dit soort hondjes moet je met een lampje zoeken denk ik :) :verliefd1:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Geweldig dat ze het weer heeft gedaan :verliefd1: Het verhaal van de oude man ontroerde mij en nu weer.. Echt geweldig!
hetty1805

Ongelezen bericht door hetty1805 »

Die Toos is een TOPPER! :applaus:
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Het is echt iets van de laatste tijd dat ze dit doet.
Eigenlijk is Toosje een lekker eigenwijze dame die haar eigen ding doet.
Ik heb me hier het span wel, de een zorgt voor de oudjes , de bruine moet ik in de gaten houden als er een kinderwagen aankomt, want voor je het weet steekt hij zijn grote kop erin om naar het kindje te kijken.
( en dat wordt niet door de ouders op prijs gesteld, gegrijpelijk :? :lol: )
Nienke & Foofer

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

Ik vind dat Toos een capeje verdient met een grote S erop van SUPER Toos :verliefd1:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Tophond die Toosje :D :verliefd1:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door esther-sarah »

Wat een kanjertje!!
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

:lol: ik denk dat toosje denkt, zo zijn hier nog brokjes te halen :lol:

:lol: Sting is ook een zorgzaam type vooral bij kinderen. Kinderwagens daar moet je bij in de buurt blijven, netjes naast lopen en ondertussen goed in de smiezen houden dat er niet per ongeluk een krentebol of eierkoeken naar beneden vallen, want je mag niks op straat laten liggen dus netjes oppakken en ... oeps per ongeluk doorslikken :lol: .

Kinderstoelen.. netjes gaan liggen en slapen, èen oog ophouden... kruimels horen namelijk niet op de grond, dus tja .... het vrouwtje hoeft de kruimeldief niet te gebruiken want stingie zorgt gewoon dat de boel netjes blijft :lol:

Zieke kindjes.....bedje op de bank.. je moet zorgen dat kindjes dan het niet koud krijgen..... geen kruik gebruiken hoor vrouwtje.... Gewoon lekker erbij gaan liggen en snurken maar ... kindje warm en ikke lekker op een dekbedje liggen slapen :lol: En die kindjes die willen zich nog niet beter voelen want het ligt best wel lekker met sting op de bank :D

Stelletje donders zijn het die honden van ons. En wij maar denken ooohhhh wat lief, ze zijn niet gek die hondjes van ons :D
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Plaats reactie