25 april Kasteel Hoekelum Bennekom
-
soraya
25 april Kasteel Hoekelum Bennekom
Ik hoorde van Berdien dat er 25 april 2010 een dag is van de NLV bij kasteel Hoekelum te Bennekom..
Ik ga er gewoon heen om te kijken... maar was benieuwd wie er allemaal mee ging doen? En wie we allemaal gingen kijken met of zonder hun hondje(s)... ?
Ben benieuwd wie we allemaal tegen gaan komen die dag!
Ik ga er gewoon heen om te kijken... maar was benieuwd wie er allemaal mee ging doen? En wie we allemaal gingen kijken met of zonder hun hondje(s)... ?
Ben benieuwd wie we allemaal tegen gaan komen die dag!
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
ik weet het nog niet. Ben de voorgaande jaren wel een paar keer geweest, maar dan ging ik altijd samen met iemand, die er nu niet bij is
Dus nu moet ik alleen, en het is ook nog best een eind rijden. Dus ik denk dat ik oversla, ga ik volgend jaar wel weer...
Maar wie weet verander ik nog van gedachte
Maar wie weet verander ik nog van gedachte
-
Marlotte
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Saskia
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Ik ga erheen met Benco
(http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=64864" onclick="window.open(this.href);return false;)
En mijn man Gijs gaat ook mee
(http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=64864" onclick="window.open(this.href);return false;)
En mijn man Gijs gaat ook mee
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Wij komen kijken
even geen hondjes te showen dit keer, maar er zijn genoeg andere mooie dogs om je te kunnen vermaken zo'n dag
Dus wie er iemand in een rolstoel ziet zitten te genieten die dag
komt maar even bijkletsen met mij
.
Als herkenningspunt is een rolstoel makkelijk te onthouden,maar ik heb hem nog steeds niet geaccepteerd als vervoermiddel voor langere afstanden
Dus wie er iemand in een rolstoel ziet zitten te genieten die dag
Als herkenningspunt is een rolstoel makkelijk te onthouden,maar ik heb hem nog steeds niet geaccepteerd als vervoermiddel voor langere afstanden

-
soraya
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
margreet
- Grote hondenneus

Ik ben er ook,Guusje is ingeschreven door haar fokster en dat gaat een feest worden,voorlopig staat ze nog geen seconde stil en de Km zal waarschijnlijk afgelikt worden.
Sas uiteraard kom ik ook even kennis maken als ik je zie, nu maar hopen dat er geen tien rolstoelen zijn anders heb ik de verkeerde persoon straks hahahahahaha.
Wij zijn dus makkelijk te herkennen, volslanke dame met springende bruine lab
Sas uiteraard kom ik ook even kennis maken als ik je zie, nu maar hopen dat er geen tien rolstoelen zijn anders heb ik de verkeerde persoon straks hahahahahaha.

Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
laika
- Speurneus

en platina blondmargreet schreef:Ik ben er ook,Guusje is ingeschreven door haar fokster en dat gaat een feest worden,voorlopig staat ze nog geen seconde stil en de Km zal waarschijnlijk afgelikt worden.
-
toos
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer: