puppycursus Rotterdam e.o

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

puppycursus Rotterdam e.o

Ongelezen bericht door chrissy »

Wie weet er een leuke puppiecursus in Rotterdam e.o (geen clickertraning)
Ik wist niet dat dit zo lastig was ik ben met Dempsey bij KC.Rotterdam geweest maar helaas zitten hun vol .Vandaag naar het schollebos geweest daar werd ook een cursus gegeven en ik dacht als dit wat is doe ik gelijk mee dat was geen probleem daar ,maar ik heb het even aangezien daar maar had hier geen lekker gevoel bij ,de pups mochten voor de les los zodat ze met elkaar konden spelen ik zei hier doe ik niet aan mee vind er te groot verschil in de grote van de pups dit lijkt me niet goed voor de gewrichten, zeg ze je kan ook te voorzichtig zijn hoor ze kunnen best wel wat hebben :confused: daarbij vind ik het raar dat er voor de les gepeeld word dan zijn de pups moe als ze echt met de les moeten beginnen ze komen voor te trainen en niet om te spelen zo ben ik het gewend.Wat vinden jullie ben ik echt te voorzichtig om Busa met wat grotere pups te laten spelen ? In ieder geval word het wel erg lastig nu om nog snel ergens te kunnen beginnen ik heb wel een mailtje naar een hondenschool in gouda gestuurd die hebben als er nog geen nieuwe puppiecursus begint een puppie inloopcursus zodat je toch al wat met je pup kan doen.OF hebben jullie nog tips ! (ik kan alleen in het weekend of doordeweeks na 20.00 uur )
richard

Ongelezen bericht door richard »

zaterdags in het kralingse bos waar zondags de politie honden trainen ik ben daar ook met amber geweest
Julia R

Ongelezen bericht door Julia R »

Kan je geen tip geven waar je kunt trainen, maar hier mochten de beide honden toen zij op puppycursus gingen niet voor de training los.
Hugo wel na de training en Sjors ook niet na de training.
Je moet er in ieder geval een goed gevoel bij hebben.
Succes met het zoeken.

groetjes Julia
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Je zou de KC Delft kunnen bellen? Ik weet niet of er puppycursus is, maar je zou even kunnen informeren.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Is hier geen puppycursus?

http://www.hsvdeoase.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik kom daar elk jaar voor een flyball wedstrijd. Lijkt me een goede vereniging hoor. KC Rotterdam ook trouwens. :) Jammer dat je daar niet terecht kon.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

KC dordrecht: zonder clicker en woensdagavond en zaterdag puppycursus, kun je nog kiezen ook ;)
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

bedankt voor jullie reakties ik kreeg een tip van iemand die zei dat er een speciale puppiecursus voor retrievers in delft is dus ik ga daar morgen kijken en is dat niks dan is het kralingse bos of KC.dordrecht ook een optie :)
ARIE

Ongelezen bericht door ARIE »

Martin gaus rotterdam, helemaal top althans dat vind ik. kijk op de side van martin gaus rottredam voor het cursus aanbod ( het lijkt wel reclame) en dan zie arie ook gelijk bij cursus apporteren voor gevorden met mijn vrouw. 8)
Debora
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debora »

Kan je bij de KC Rotterdam niet terecht? Zowel vrijdag, zaterdag of zondag niet in het Lage Bergse Bos? Als op een maandagavond niet bij Capelle a/d IJssel?
robertenmelissa

Ongelezen bericht door robertenmelissa »

bij ons in hellevoet is denk ik ook nog wel plaats..
Hondentrainingscentrum Zuid-West Nederland..
Ik weet natuurlijk niet aan welke kant van Rotterdam je woont..
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Lage bergse bos bij Chantal Olfers.

http://www.hondenschoolrotterdam.nl/puppy_cursus.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
ester01

Ongelezen bericht door ester01 »

en Dorine (lupos)? Die geeft priveles volgens mij :wink:
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Inmiddels al wat gevonden bedankt voor jullie reaktie´s :D Had het liefst bij kc.rotterdam gegaan omdat ik daar goede ervaringen mee heb ,maar helaas hadden die voorlopig geen nieuwe cursus ik kan ook alleen in het weekend dus het werd allemaal wat lastiger .Train nu bij hondenschool Nu en dat bevalt me prima een speciale cursus voor retrievers het lastige is alleen dat je steeds naar een andere locatie gaat maarjah zo kom je nog ergens :D
Plaats reactie