het wordt een blonde.
van miller square kennelnaam ben ik eigenlijk vergeten te vragen maar zal denk ik miller sqaure heten en ze gaat verschijnlijk Ace heten.omdat ik gisteren gelijk kon komen ben ik helemaal mijn fototoestel vergeten over 2 weken krijgen jullie foto's te zien want dan mogen we weer kijken
mijn vriend en ik hebben plannen gemaakt om 2 pups erbij te doen 1 voor hem en 1 voor mij maar dat hadden wij pas eind december in gedachten.
voor de jachtwedstrijden en jagen want met storm houd het nu een beetje op ik kom verschijnlijk niet verder dan B2 want zodra je te veel druk erop gaat zetten doet hij niks meer en als je hem voor de 4 keer naar de zelfde plek terug stuur heb hij echt zo doe het zelf dus net dat extra'tje werklust ontbreek bij hem
1 pup komt dan van kennisen daar zouden we 15 mei de reu van bekijken in belgie en haar nestje zou rond november komen en rond die tijd zou ik ook pas gaan kijken maar dit kwam op mijn pad en die reu die ze er op hebben gezet dat was altijd mijn favoriet geweest groot en stoer.
vader 55 % en moeder 80% faildtrail dus ze zijn niet zo slank maar wel een mega werklust dus dat was altijd wel een droom een stoere blonde teef.